Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas mennään pussitellen vk1

12.09.2011 |

93,4 kg !!!

Ihan järkyttävistä numeroista lähdetään!

Ja syitä tähän paisumiseeni on monia:

-olen ollut aika maissa avioeron takia, ja olen nytkin sairaslomalla ainakin kuun loppuun. Syön kahta eri mielialalääkettä, jotka toimivat eli piristävät ihan hyvin.

-Selkäni on vyötäröstä alaspäin kuin halvaantunut ja syön siihen kipulääkettä, joka turvottaa. Enkä pääse liikkumaan sitäkään vähää mitä yleensä.

- Olen ollut vähän kyllästynyt protskupatukoihin ja ostanut luvattoman usein karkkia, suklaata, pullaa ja keksejä, eli "tuikkuja" murheeseen. Pikkuhiljaa olen siis luisunut entisiin tapoihin, mutta toivottavasti saan kierteen nyt poikki.

- Menkat alkamassa tänään, hormoonipäänsärkyä heti aamusta...eli olen turvoksissa. Menen lokakuun lopulla suunnittelukäynnille sairaalaan, ja joko multa poistetaan endoa tai koko kohtu.

Tässähän sitä tuli sitten haastetta kerrakseen tähän alkuun. Juuri nyt tuntuu siltä, että ei vois vähempää kiinnostaa nämä pussit tai kenenkään pussit...mutta neljän viikon päästä odottaa ihana risteily kahden rakkaimman ystäväni kanssa, ja sinne aion lähteä vähintään 8 kg hoikempana!

Rakkaat virtuaaliystävät, kertokaa, miten teidän kesä on mennyt ja onko paino noussut/laskenut!

Syysterveisin, Sokru

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada sinut takaisin kirjoittelemaan, Sokerinen! Tsemppiä kovasti alkavalle urakallesi - hurja aika aloittaa, sulla taitaa olla melkoinen taisto jo menkoissa ja siihen nyt vielä uusi pussittelun aloitus yhdistettynä.. Minä täällä tsemppaan, joka ateriakerta lupaan ajatella että "nyt Sokru ottaa oman pussiannoksensa ja miettii risteilyvaatteita" :)

Mulla meni kesä kivasti, siis pudotusvauhti jatkui lähes yhtä huimana kuin se oli keväälläkin - olen jo lähes lopputavoitteessani! Uskomatonta mutta totta, eli kyllä se näköjään on mahdollista (ja vielä näin.. noh.. ei-niin-nuorena :D myös!).

Kovasti tsemppiä etenkin ekoille viikoille, siitä se taas lähtee, eikö? Syksyn kiireet verottavat nettiaikaani, mutta VARMASTI käyn täälläkin aina kun netissä muutenkin. Peukut pystyyn ja pussit haltuun! :)

Vierailija
2/5 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sä Tiittari olet hienosti pudottanut, todentotta! kävin oikein Sisuttarissa kurkkimassa1 aivan mahtavaa, sain kamalasti potkua tuosta! hienoa, voit olla ylpeä itsestäsi! Ja kerrothan nyt salaisuutesi, millä ihmeen menetelmällä olet onnistunut noin hyvin?

Köriskin oli tehnyt siellä huipputuloksen ja Leidikin edelleen mukana, me ollaankin teidän kanssa suunnilleen samaa kaliiberia, Tiittari on ihan omilla kymmenluvuillaan..:))

Mä olen tosiaan ihan kamalan kipeä taas, hikoiluttaa, päätä särkee, ketuttaa ja V ****ttaa, väsyttää jne.

No, ei auta. Klo 14 taas pirtelöt huiviin ja kyllä se siitä. Kahvia ja protskupatukkaa.

Ei oikein edes huvittais laittaa näitä numeroita tähän, kun ekan päivän pudotus on niin vaatimaton....

93,4 -> 93,2 g

pudotusta siis vain 200 grammaa, mutta onhan sekin jotain. Tunnen itseni norsuksi! Ehkäpä jo huomenna jotain muuta lukemaa...

Päivänpaistetta kaikille, myrskyä odotellessa!

T: Sokru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

93,4 -> 92,8 kg

pudotus 0,600 grammaa yhteensä

Voi herran jestas sentään, miten hitaasti nyt lähtee....Kävin tuossa lukemassa vanhoja viestejäni, ja yhdessäkin lupaan ja vannon, etten enää IKINÄ paina 9:llä alkavia lukuja....

hoihoihaa...ei mene kaikki aina niin kuin Strömsössä....

Nyt lähden kaverin kanssa tuonne tuuleen ja tuiverrukseen lenkille! Onneksi on tätä massaa etten lennä tuulen mukana pois...:)))

Huomiseen! Kunnon pudotusta odotellessa...

Vierailija
4/5 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin, mitäs parille viime päivälle kuuluu?

Mun menetelmistäni kysyit.. ne on niitä perinteisiä, eli syön vähemmän kuin kulutan. Käytännössä syön vain kun on aterian aika, otan ruokaa noin puolet siitä mitä aiemmin, enkä santsaa -jos tuntuu nälkäiseltä vielä lautasen tyhjennyttyä, juon hiljaksiin lasin vettä (ja toisinaan otan vähän lisää salaattia, yleensä kyllä en). Ennen syömistä juon puoli litraa vettä -no tätä en enää nyt tee, mutta koko kevään ja kesän tein noin, että "maha täyttyy". Herkut jätin kokonaan pois, niin makeat kuin suolaisetkin. Ehkä tässä joskus voisi jo jotain maistaakin? Vielä ei vaan tee mieli.

(Sisunaiset 15.8. -pinossa kerroin vielä vähän tätäkin tarkemmin mitä olen tehnyt, jos kiinnostaa lukea yksityiskohtia)

Tuossapa pähkinänkuoressa minun urakkatapaani. Ei olisi enää paljosta kiinni, että pääsen ylläpitovaiheeseen. Kevyt olo! Huomenna taas viikkomittauspäivä, sitä odotellessa..

Toivottavasti sullakin alkaa pudotustahti tehostua! Olen näiltä kevennyspalstoilta lukenutkin, että tauon jälkeen pussittelun tulokset ovatkin alkuun pienempiä - elimistö kapinoi vastaan tai jotain. Jospa kapinahenki pian kukistuisi! Tsemppiä syyskuun jatkolle,

Tiittari.

Vierailija
5/5 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, kävin joku aika sitten toivottamassa sut tervetulleeksi takaisin, mutta ny se on kadonnut. Tai sitten kirjoitin johonkin väärään pinoon...

Mutta jo tapauksessa; TERVETULOA!!!

Älä lannistu alun hitaudesta, ehkä se on vaan jotain kropan kenkkuilua...kyllä se kohta tajuaa, että on tosi kyseessä!

Tuu ahkerasti kirjoittelemaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan