Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain tänään kuulla odottavani nelosia...

Vierailija
06.06.2008 |

uni ei tule kyllä nyt silmään!!!!!!! Mieskin yötöissä... saapi raukka paiskiakin niitä töitä kyllä tuon uutisen jälkeen.....

Raskaus alunperinkin vahinko!!!!!!!!!!!!! Yhdestäkin olimme hämillämme...

Lääkäri prkl ehdotti aborttia kun purskahdin itkuun siellä, meinasin lyödä mokomaa!!!!!!! ja toinen kuningasidea kaveriltani oli, anna vaikka kaks adoptoitavaksi!!! herranen aika.... eihän tollasta vois tehdä...

Huh huh, tässä on sulattelemista!! I

On nyt kyl pää pyörällä ja itkettää! Miten tästä selvitään...... Kai jotenki, mutta rankat vuodet edessä!!

Onneksi sentään sain tänä keväänä just opinnot päätökseen, edes se huoli ja murhe vähempänä...

Saa tsempata :-) sitä kaivataan!!!!!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistähän tulee julkkiksia. Onnea!

Vierailija
2/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhut ihan totta, niin ottakaa nyt ihmeessä vastaan tuollainen onnenpotku. Saatte varmasti jotain hoitoapua kunnalta, jos kaikki lapset syntyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä suinkin on saatavilla! Onko isovanhempia/muita sukulaisia, jotka voisivat auttaa? Kuntaa kannattaa jo tässä vaiheessa alkaa painostamaan, että saisitte kodinhoitoapua. Ottakaa yhteys myös johonkin monikkoperheyhdistykseen - saatte vertaistukea ja käytännön tietämystä.

Vierailija
4/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä nelosia ei varmaan synny kovin montaa vuodessa. Todella harvinaista. Tulehan kertomaan miten raskaus etenee, jookos?:)

T:äiti, jolla vaan kaksoset :)

Vierailija
5/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaan voi tollasen uutisen jälkeen olla :-)

Pöllämystyneenä istun täällä ja tuijotan masua....

puhelinrumba on tänään ollu niin valtaisa, ettei oo kerenny asiaa miettimään sen enempää itsekseen... nyt yöllä sit alko ajatukset surraamaan oikeen kunnolla....

huh huh

kestää varmaan aikansa toipua ajatukseen, mutta varmasti jokainen pienokainen toivotetaan niin hyvin tervetulleeks ku osataan!!!

Nyt sitte saaki jännittää neljän puolesta, ei vain yhen.... huh huh

Terv ap

Vierailija
6/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi 13 miljoonasta. Mutta sitähän ei vielä tiedäkään tuleeko heistä identtiset. Onpa teillä jännittävää aikaa tulossa!

Vierailija
7/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niistä tulis identtiset, oisin pahemmassa ku pulassa!!!! hui!!

Edellisille vastauksia, joo ehdottomasti pitää alkaa selvittään kaikki mahdolliset avut mitä saatavilla on... au pair on kävässyt mielessä, tai vaikka kaks au pairia!!!

Sukulaisia mulla onneksi piisaa, mutta valitettavasti mun vanhemmat asuu kaukana. Nyt yli innokas anoppi alkaa kylläkin vaikuttaa varsinaiselta taivaan lahjalta!!

viikolla 16 mennään nyt, ja olinki saanu kuittia että taitaa vaavi tulla täysikasvuisena masusta ulos ku oli niin iso masu!!!!

Mä en tiedä olinks jotenki typerä tai jotai, mut en ees huomannut olevani raskaana ennen ku masu alkoi kasvamaan :-P Olin niin ahkerasti gradun parissa ettei muuta ehtiny aatteleen..... :)

Tätä ennen sanottiin kyl jo, että taitaa tulla kaks, mutta tänään sit selvisi että sittenkin enemmän :-O

Neloset on kyl harvinaisia, mutta mulla on suvussa monet kaksoset (mm. siskoni ovat kaksosia) joten voiskohan olla jotenki geeneissä..??

Oon suhteellisen pienikokoinen, että mitenköhän tämä masu tästä kasvaa.....

Kunpa nyt vaan asiat menis hyvin ja tulis terveet pienokaiset :-)

Vierailija
8/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon tähänastisista tsemppaavista kommenteista! :-)

Nyt yritän mennä unille, kun se viel on mahdollista, pitäis nukkua varastoon...

Ja lakkaan häiriköimästä töissä olevaa miestä hysteerisillä soitoilla:)

Aamulla sit taas mieli virkeänä ottamaan selvää asioista ja listaamaan tarvittavaa tavaraa yms. yms....

Nyt tätä ei ihan viel käsitä ja oikeastaan oon mielestäni viel liianki tyyni -> tyyntä myrskyn edellä :-)

Tulen pitämään teitä ajan tasalla kyllä:) sitten ku vaavit tulee maailmaan, voi olla että palstailua en 18vuoteen harrasta :-P

Pitäkää peukkuja meille pystyssä:)

Aurinkoista kesää

terkuin ap+ yllärit :)

Vierailija
9/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava seurata sivusta näinkin harvinaista raskautta.

Vielä kerran paljon onnea raskauteen ja tulevaan. Toivotaan että raskaus sujuu hyvin, ja muistahan nyt tosiaan lepäillä "varastoon". Ihanaa kesää sinulle, miehellesi ja maha-asukeille!:) (4:lle, hui mikä ihanuus :)

Vierailija
10/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiperheistä ja suvusta innokkaita esim lukioikäisiä tyttöjä auttamaan säännöllisesti pientä korvausta vastaan.

Vierailija
11/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuntuu se varmasti hyvältä.

Ihme buumi synnyttää nelosia täällä aveellä. Monesko tälläinen "apua, saamme 4set" viesti on ollut jo tänä vuonna?

Onnea onnea onnea onnea ja pusi pusi, sä olet tärkeä mulle, huoh!

Vierailija
12/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoituksella tekee? Ja mitä apua ap nyt mielestäsi tarvitsee, jos sattuu valehtelemaan? Valehtelu on rumaa, mutta ei laissa kiellettyä. Ymmärrät varmaan 14, että kuka tahansa voi väittää tällä palstalla elämästään ja itsestään mitä huvittaa,eikä se ole mitenkään laitonta.

Mutta joo, yllättävän monet nelosraskauden olen minäkin tältä palstalta bongannut ottaen huomioon niiden harvinaisuuden tosielämässä...

Vierailija
13/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan yhtä lasta. Näin nimittäin unta että neloset tulossa ja menin ekaan ultraan jännittyneenä kaikinpuolin. No rv 12 ja vain yksi tulossa, huoh, ennestään onkin jo 2 ja tämä kolmas on viimeinen.

Vierailija
14/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenon todennäköisyys on niin suuri.

Vierailija
15/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenon todennäköisyys on niin suuri.

Vierailija
16/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuntuu se varmasti hyvältä.

Ihme buumi synnyttää nelosia täällä aveellä. Monesko tälläinen "apua, saamme 4set" viesti on ollut jo tänä vuonna?

Onnea onnea onnea onnea ja pusi pusi, sä olet tärkeä mulle, huoh!

Vierailija
17/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on saada hänet ymmärtämään tilansa vakavuus, jotta hän ehtii henkisesti valmistautumaan sikiökuolemiin, ennenaikaisuuteen ja vammautumiseen pieniviikkoisuudesta johtuen. Ja fyysisesti valmistautumaan isompaan kotiin lasten ja apuvälineiden takia, hoitopaikat ja hoitajat mahdollisille isosisaruksille sairaalassaoloajan (n.4kk) ja sen jälkeenkin (neljän vauvan hoitamisen lisäksi ei niitä isompia paljoa ehdi edes tapaamaan). Parisuhdeterapiakin olis jo hyvä aloittaa ajoissa.

Vierailija
18/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on saada hänet ymmärtämään tilansa vakavuus, jotta hän ehtii henkisesti valmistautumaan sikiökuolemiin, ennenaikaisuuteen ja vammautumiseen pieniviikkoisuudesta johtuen. Ja fyysisesti valmistautumaan isompaan kotiin lasten ja apuvälineiden takia, hoitopaikat ja hoitajat mahdollisille isosisaruksille sairaalassaoloajan (n.4kk) ja sen jälkeenkin (neljän vauvan hoitamisen lisäksi ei niitä isompia paljoa ehdi edes tapaamaan). Parisuhdeterapiakin olis jo hyvä aloittaa ajoissa.

Epäonnea ilmeisesti haluat itse toivottaa. Julma mamma.

Vierailija
19/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaalimaailmassa tää raskaus menis täysille viikoille asti ja kaikki vauvat olis terveitä.

Ideaalimaailmassa kaikki halukkaat sais lottovoitonkin. Vähän realismia kehiin!

Vierailija
20/33 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä on kenellekään että valmiiksi suhtautuu niin että kaikki menee kuitenkin pieleen?

Paljon fiksumpaa on mun mielestä surra vasta sitten kun oikeasti on jotain surtavaa eikä varmuuden vuoksi etukäteen (ja usein turhaan).

IVähän realismia kehiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi