Vein tänään lapsiani päiväkotiin
Kahta lasta jouduin paimentamaan ja vauva vielä siihen päälle kantoliinassa siten, että voi tarvittaessa imeä maitoa. Eiköhän siihen paukase joku ääliö ja rupea arvostelemaan mun liinan pituutta. Sieltä vauva mukamas tippuu helposti! Tällä samalla tavalla kuitenkin olen kantanut jo pari kuukautta tätä vauvaa ja hyvin on matkassa pysynyt.
Sanoin tälle ääliölle, että hyvin on matkassa pysynyt ja jätin sen suu auki möllöttämään.
Mikä saa kaikenmaailman besserwisserit kuvittelemaan, että olen neuvonnan tarpeessa?
Kommentit (11)
Eikö kukaan ole vielä kysynyt, miksi ap vei lapsia päiväkotiin jos on kerran vauvan kanssa kotona? :)
SUOMALAINEN SUUTTUU HETI JOS SILLE JOTAIN SANOO?????????
Kaikki ei ole hakemassa riitapukaria vaikka suunsa avaa. Ajatelkaa joskus että se vaan haluaa opastaa..haittaako se nyt oikeesti?
Minkä seikan katsot oikeuttavan sinut opastamaan jotakuta, joka kuitenkin on jo kaksi lastaan saanut tarhaikään ilman pahempia kolhuja ihan samoilla metodeilla kuin tämän viimeisenkin nyt syöttää? Mikä saa sinut kuvittelemaan, että kaipaan neuvojasi tässä asiassa? Menkää hallitukselle kertoon miten pankkikriisi korjataan - siellä sitä on oikea ongelma, ei minun kantoliinan käytössäni.
Jos olisivat kulkeneet ihmisiksi, olisi voinut ajatella, että handlaat kyllä homman muutenkin.
sulla huono itsetunto kun annat moisen elämääsi häiritä. Vastasit sille , että liina on mielestäsi ok . Ei kai tuota kannata enää miettiä.
Ai tääl on muka sinä ja se huomauttaja linjoilla :D :D Sama aihe siis sen kyylän näkökulmasta täällä.
Haluaa vaan nostaa oman arvostustaan ja tuntea olevansa oikeassa.
Tuollaista tekstiä kuin kirjoittaa, mikä on tämän ap:n kirjoitus ei saa kenekään tukea ap:lle.
Mutta jos asiaa tarkastelee ihan realistisesti, niin ei tulisi minulle mieleenkään mennä huomattamaan kenellekään että hänen vauvansa tippuu kantoliinasta/rintarepusta. Kyllä se äiti varmasti itse tietää mikä on hänen vauvallensa hyväksi.
Mikä saa kaikenmaailman besserwisserit kuvittelemaan, että olen neuvonnan tarpeessa?
Minä olen myöskin huomannut, että besserwisseröinti on ihan ehtymätön luonnonvara. Jostain syystä tästä asiasta ei kukaan varoita jo odotusaikana, ainakin minulle tämä tuli tosi isona yllätyksenä: sitä oli kuitenkin toistakymmentä vuotta kerinnyt elää aikuisena ihmisenä aikuisen ihmisen elämää.
SUOMALAINEN SUUTTUU HETI JOS SILLE JOTAIN SANOO?????????
Kaikki ei ole hakemassa riitapukaria vaikka suunsa avaa. Ajatelkaa joskus että se vaan haluaa opastaa..haittaako se nyt oikeesti?
että jostain muusta maasta kotoisin oleva ilomielin kuuntelee jonkun random vastaantulijan päänaukomista?
Vitut!
vaan mahdotonta ottaa neuvoja vastaan ja koet hyväntahtoisen huomauttamisenkin heti henkilökohtaisena loukkauksena? Ääliö.