Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella kaunis nainen, haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
12.09.2011 |

Olen 170 cm ja 53 kg. Minulla on kiinteän terhakat c-kupin rinnat ja pyöreä peppu. Kaksi raskautta ja synnytystä eivät näy tiimalasi-vartalossani mitenkään.

Hiukseni ovat luonnostaan kiiltävän kuparinpunaiset, pitkät ja laineikkaat. Silmäni ovat suuret ja sinivihreät, ilme usein älykkään säkenöivä. Hampaani ovat luonnostaan tasaiset ja helmenvalkoiset. Ihoni on kuultavan vaalea ja virheetön, poskillani leikkii usein raikas puna urheiluharrastusteni ansiosta.

Käännän miesten päät missä vain kuljenkin ja tahtomattanikin varastan miesten täyden huomion. Naiset luonnollisesti eivät juurikaan pidä minusta, koska jäävät auttamatta varjooni. Olen kuitenkin luonteeltani toiset huomioiva, keskustelutaitoinen ja tyrmäävästä ulkonäöstäni huolimatta vaatimaton. Olen edennyt hyväpalkkaisessa työssäni kiitettävästi taitojeni ja kunnianhimoni ansiosta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta ihan onnelliselta.

Vierailija
2/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa elämääni enää muuta sisältöä. Kauniit ja lahjakkaat lapseni, upea uusi kotimme, komea ja rikas mieheni sekä oma urani ja harrastukseni tuovat elämääni kaiken sen mitä toivon. Kauneuteni on vain lisäplussaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kauneus on katsojan silmässä.

Ja ulkoinen kauneus ei vielä riitä siihen, että toisen sisäinen kauneus jaksaisi kiinnostaa sitä ensimmäistä katsetta pitempään.

Vierailija
4/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kaiken kauniina naisena olosta :)

Vierailija
5/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valveunia?

Vai oliko tämä ensimmäinen kerta?

Vierailija
6/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitas kuva niin päästään ruotimaan!

Vierailija
7/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat luonnostaan kiiltävän kuparinpunaiset, pitkät ja laineikkaat. Silmäni ovat suuret ja sinivihreät, ilme usein älykkään säkenöivä. Hampaani ovat luonnostaan tasaiset ja helmenvalkoiset. Ihoni on kuultavan vaalea ja virheetön, poskillani leikkii usein raikas puna urheiluharrastusteni ansiosta.

ihan suoraa Nora Robertsia;DDDDDDDDDDDDDDDDD

Sä oot selvästi myös sivistynyt ihminen ja luet paljon fiksua kirjallisuutta! Ihanaa.

Ei siinä, kaunis minäkin olen, vaikka synnytykset kyllä näkyvät ja minä en varasta mitään, en edes huomiota.

Vierailija
8/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten aloitus oli ihan turha!

Vierailija
9/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entäpä korvat? Ovatko symmetriset ja oikeankokoiset? Tää on hauska! Tsemiä sulle kaunokainen ja kiva kun jaoit sen meidän "tavistiinojen" kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi