Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annanko miehen vaihtaa työpaikkaa?

Vierailija
20.09.2011 |

Miehelleni tarjottiin uutta työtä, joka olisi paremmin palkattu (+15 % brutto) ja mielenkiintoisempi kuin nykyinen. Mutta: nykyinen työ pomminvarma, eläkevirka, tämä uusi yksityisellä sektorilla, jolla tuntuu viimevuosina olleen jatkuvasti lomautuksia, yt:tä jne. Toisaalta kyllä suuri firma eikä mikään nyrkkipaja. Tulemme taloudellisesti nykyisinkin ihan mukavasti toimeen, mutta miestä taitaa hieman nyppiä oma nykyinen tylsä työnsä, jossa ei etenemismahdollisuuksia ja palkka, joka on hieman minua heikompi. Uudessa työssä menisi minusta ohitse. Pelottaa vain, jos jäisi tulevaisuudessa työttömäksi. Minulla on kyllä vakituinen virka, joten taloudellista katastrofia ei tulisi silloinkaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sinä sitä voi päättää.

Vierailija
2/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai yhdessä keskustellaan asiasta, mutta miksi miehen pitäisi olla sinun vuoksesi joka päivä kahdeksan tuntia työssä joka ei kiinnosta eikä anna mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta sivukonttori suljettiin ja kaikki pihalle. Nyt on ollu työttömänä pitkään.

Vierailija
4/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiirttihirmuuuuuu!

Jutelkaa keskenänne. Varmasti miehesi tekee omat päätöksensä.

Vierailija
5/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä osaavalle aina duunia on. Jos nykyinen duuni on tylsä niin anna vaihtaa.

Vierailija
6/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ainoa kriteeri on tuo työpaikanvarmuus, niin on kyllä aika ihmeellistä, jos ei saisi vaihtaa. Tylsäähän se on elämä yhdessä työssä vietttää vain siksi että vaimolla olisi mielenrauha.

Vierailija
7/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä asiassa, vaihtaako HÄN työpaikkaa. Onneksi vapaassa maassa hänen ei tarvitse sinun lupaasi pyydellä tai odotella.

Tietysti perheellisenä ihmisenä hän keskustelee siitä vaimonsa kanssa ja huomioi vaimon näkökulman, mutta että vaimo sen asian sallisi tai kieltäisi? - Voi luoja taas sentään tätä aloitusta, sanon minäkin!

Vierailija
8/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, joo, pirttihirmu, kun ajattelen tässä asiassa Meidän Perheen Parasta. Yksi aspekti on turvattu talous (mikä siis nykyisellään on), toinen on isän hyvinvointi (nykyisellään ei ole työhönsä tyytyväinen). Olen itse kallistunut siihen, että mies saa tehdä kuten tykkää ja minä tuen häntä siihen ratkaisuun. Hirvittää vain, jos 2 v päästä on työtön. Tosin on alansa ammattilainen, mutta huono markkinoimaan itseään. On ollut nyk. työpaikassaan 15 v ja aina vuoden-parin välein on kysytty muualle, siis kuten nytkin. Pari vuotta sitten vastustin ponnekkaasti työpaikan vaihtoa ja onneksi, sillä suhdanteet pahasti muuttuivat. Nyt tilanne on taloudellisesti toinen, kun minä sain viran vuosi sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan