MITÄ NAAPURISI TEKEE JUURI NYT?
Kommentit (40)
näy vielä ketään ei edes naapurin kissaa narunpäässä.
Yläkerran naapuri todennäköisesti pakkaa kamojaan, on muuttamassa pois.
Toisella puolella ei ole seinänaapuria, joku pappa pitää psykologin vastaanottoa siinä arkisin toisinaan.
Toisesta seinänaapurista en osaa sanoa, eri rapun asukas.
Yksi tuossa parantelee krapulaansa meidän sohvalla. Toinen näyttäisi olevan kuistillansa tupakilla, vaimostaan en tiedä.
Kolmas hyvin todennäköisesti panee jonkun muun aviomiestä.
Naapuri osti pari viikkoa sitten uusia huonekaluja ja yksi kaappi narisee todella ärsyttävästi.
Toi meidän muksuille suklaata juuri äsken ja paineli takaisin omaan kämppäänsä.
Sitä ennen kusi seisovilteen wc-pönttöön. Kuului sellainen lorina, ettei puuhasta voinut erehtyä. Lapsikin ihmetteli äänen alkuperää. Kuulen saman pissan lorotuksen joka aamu, kun itse istun pöntöllä hipihiljaa pisutellen.
enkä kuule, ku ei käy tuuli sieltpäi
molempiin erisuunnissa oleviin lähinaapureihin on puolkilsaa linnuntietä,
tarttis saaha us armyn pimeänäkökiikarit...
Jumalalle kiitos!!!! Oli monta kuukautta työttömänä ja nyt viimein saan olla päivät rauhassa!!!!!!
kanssa. Lähtivät hakemaan jätskiä.
Kiva naapurin setä =)
Meidän naapurista ei ikinä kuuluu mitään muutaku rouvan aivastukset.. On ihmetelty kovasti, miten ihmeessä ne vaan voi kuulua. Ollaan keksitty ukon kans semmone selitys että kai se ukko pistelee sitä emäntää siinä liesituulettimen alla ja siinä sitte aivastelee akka kaiken tohinan keskellä. Sitte molempien naamat aina punottaa ku niitä näkyy tuossa. kyseessä siis semmonen n. 60-70 v pariskunta
Käy lastensa ja minun lapseni kanssa vääntöä siitä, voiko heille mennä yöksi.
Sitten katsoin kelloa ja muistelin, että menevät aina lasten kanssa viimeistään klo 20 sisälle. Joten oletan naapureiden olevan nyt lasten kanssa iltapalalla ja pesulla. Hyvä minä, mikä päättelykyky! :)
Meillä naapureina 11 "rescue" -hevosta (siis sellaisia eläinrääkkäjiltä pelastettuja tai muutoin huonosti kohdeltuja). Hyvä on naapurisopu, ei ole tullut riitoja :)
Lähimmät ihmiset asuvat parin kilsan päässä enkä kyllä osaa edes arvailla mitä tekevät juuri nyt. Ehkä ovat kohta puoliin palailemassa töistä?
- tai ainakin parhaillaan kaikki muut hotellihuoneet/huoneistot tällä käytävällä ovat tyhjiä. No, me "lusitaan" täällä sviitissä vielä muutama viikko, kunnes vakuutusyhtiön sponsoroima remppa valmistuu...
ja sen paineen purkautumisen kuulee koko talo.
Sininen valo kajastaa aina kiinniolevien sälekaihtimien välistä. Datailee aamu, päivät, illat, yöt. Asunut seinänaapurina yli vuoden, pihalla olen häneen törmännyt viitisen kertaa ja kerran hän korjasi tietokoneemme (hui, sosiaalista kanssakäymistä!)
Entisessä asunnossamme seinänaapurina asui BB-Iida. Hänen touhunsa tiesi tarkalleen, panot, riidat, koirankoulutuksen, aamulähdöt.
Ovestamme ulos,koska mieheni tulee kohta takaisin.
Hups..