MITÄ NAAPURISI TEKEE JUURI NYT?
Kommentit (40)
Onneksi hajut pysyvät hänen puolellaan.
Sori, mut mä istun nyt natisettomalla ruhtinaan valtaistuimella ja kuuntelen netistä kuulokkeilla tätä:
http://www.dailymotion.com/video/x3cqic_the-sins-of-thy-beloved-mournfu…
Valvoin viime yönä aamuyhdeksään.
koska meillä on nykyään ihanan hiljaiset naapurit! (kolme sellaista, kerrostalossa asutaan). Ennen aina tiesin väkisinkin mitä yläkerrassa tapahtui, kun melu ja möly oli valtava..
veikkaisin että on viemässä lehmille ja hevosille sapuskaa? Ei niin paljon kuitenkaan niiden asiat kiinnosta :D
tuolla se vastapäätä asuva seisoo rappusillaan ja soittaa LEHMÄNKELLOA!!!!
Sellaista pientä kelloa mikä lehmillä voi olla kaulassa.
Sillä ei ole lehmiä!
Täällä lähelläkään ei ole lehmiä.
Siellä se vaan seisoo ja soittaa....
Ovat ihan hiljaa, osa on töissä.
Mutta vastapäisessä kerrostalossa taitaa asua av-mamma. Siellä istuu kanapersepäinen nainen ikkunalla läppärin kanssa :)
..eikä polta meidän taloa, tai rääkkää ketään, niin EIKÖS SE OLE IHAN SAATANAN SAMA?!?
Ihme kyyliä ootta :D
Tylsä tyyppi! Yksin täällä juon kahvia ja vahtaan av:tä.
=D
Lähimpään ihmisasutukseen on 2km matkaa joten ei tosiaankaan ole hajuakaan eikä kyllä kiinnostustakaan että mitä tekevät.
Lähimpään eläinasutukseen on kyllä tuo 100m matkaa ja veikaanpa että nämä naapurit on laiduntamassa, syömässä, juoksemassa tms. =)
ja ukko vois olla jo kotona tuuskamssa jotain. Ala-asteen opella on lyhyet päivät.
Pitääkin mennä lasin kanssa kuuntelemaan, jos vaikka tekevät pahojaan.
Meillä naapureina 11 "rescue" -hevosta (siis sellaisia eläinrääkkäjiltä pelastettuja tai muutoin huonosti kohdeltuja). Hyvä on naapurisopu, ei ole tullut riitoja :)
Lähimmät ihmiset asuvat parin kilsan päässä enkä kyllä osaa edes arvailla mitä tekevät juuri nyt. Ehkä ovat kohta puoliin palailemassa töistä?
ei mitään hajua mitä tekevät.
Alakerrassa pestään ikkunoita ja seinänaapuri keittää makkarasoppaa.
Vitsi, vitsi!! Mistä pirusta minä tiedän mitä naapurit tekee?!
Haistamalla? Kuulemalla? Näkemällä? Tuntemalla?
Haistamalla? Kuulemalla? Näkemällä? Tuntemalla?
noilla sun vinkeillä.
Onneksi hajut pysyvät hänen puolellaan.