Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka ette koskaan pihtaa?

Vierailija
11.09.2011 |

1. Onko puolisosi komea? Lihava? Sopusuhtainen?

2. Onko hän koskaan pettänyt sinua?

3. Mikä on ärsyttävintä hänessä? Entä ihaninta?

4. Arvostatko ja kunnioitatko häntä aina?

5. Miksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei erityisen, mutta tykkään isoista miehistä ja sellainen hän on.

2. Ei tietääkseni. En haluasikaan tietää.

3. Uskoo olevansa aina oikeassa.

4. Lähes aina.

5. Melkein jokainen ihminen on arvostuksen ja kunnioituksen arvoinen, miksei sitten oma mies. On ihmisen omassa asenteessa jotain vialla, ellei pysty arvostamaan itse valitsemaansa elämänkumppnaia.

Vierailija
2/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Minun mielestäni on komea, huolimatta pienestä vatsakummusta.

2. Ei.

3. Ärsyttäviä piirteitä on aina joskus, mutta ei mitään suurempaa. Ihaninta on se, miten hän minua kohtelee.

4. Toistaiseksi ei ole tullut tilannetta, jossa en arvostaisi tai kunnioittaisi häntä, joten kyllä.

5. Miksi mitä? Miksi arvostan ja kunnioitan, vai miksi en pihtaa? Arvostus ja kunnioitus ovat aika pitkälle parisuhteen perusta. Mitä järkeä on pihtaamisessa, kun suhteemme on hyvä ja toimiva? Ei ole järkeä pilata toimivaa suhdetta typeryydellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hän on ihan tavallisen näköinen, ei komea.

Sopusuhtainen.

2. Ei, tietääkseni.

3. Ärsyttävintä on kai vessanpytyn kannen auki jättäminen. Ihaninta se, kun osaa olla niin tökerön hyvä lasten kanssa.

4. Kyllä arvostan ja kunnioitan.

5. Miksi....mitä, en ymmärrä..

Vierailija
4/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mielestäni ihan hyvännäköinen, ei ehkä komea kasvoiltaan. Vartaloltaan pitkä ja atleettinen

2. Onko hän koskaan pettänyt sinua? Ei tietääkseni

3. Mikä on ärsyttävintä hänessä? Entä ihaninta? Ihaninta on kokonaisuus, eli on hyvä ja ahkera mies, hyvä isä, hyväpalkkaisessa työssä, ei koskaan arvostele minua jne. Ärsyttävintä on ehkä se, että ei osaa oikein ottaa minua naisena huomioon ja Esileikki on aika olematonta.

4. Arvostatko ja kunnioitatko häntä aina? En aina, mutta melkein aina ja kuitenki 11v jo takana.

5. Miksi? Siis miksi en pihtaa. Koska minäkin haluan seksiä ja mieheni ansaitsee mielestäni saada naida silloin kun on tarve. Ei hän sitä kuitenkaan montaa kertaa viikossa edes pyydä. Kaksi on normi.

Vierailija
5/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Komea ja urheilullinen

- Ei

- En koe, että hänessä olisi tiettyä piirrettä joka ärsyttäisi.

- Ihaninta on se, kuinka hän ottaa minut huomioon.

- Kyllä

5. Miksi?

- Miksi pihtaisin? Meillä on hyvää seksiä. Tykkään seksistä miehen kanssa. Meillä on seksiä vaihtelevasti 3-5 kertaa viikossa. Yhdessä 7 vuotta.

Vierailija
6/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Miksi?

Puolisoni on todella hyvännäköinen, ei ole tietääkseni pettänyt minua, ärsyttävää on machoilu ja seksiaddiktio, ihanaa on se että hän on hyvä isä ja huumorintajuinen tyyppi, en aina arvosta häntä, koska hän on joskus liian macho.

Vierailija
7/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Onko puolisosi komea? Lihava? Sopusuhtainen? 2. Onko hän koskaan pettänyt sinua? 3. Mikä on ärsyttävintä hänessä? Entä ihaninta? 4. Arvostatko ja kunnioitatko häntä aina? 5. Miksi?

1 masua on, mutta maailman kiinteimmät sääret ja peppu

2 ei

3 tietty huolettomuus raha-asiossa (luottaa että minä hoidan kun kerran tilit on minulle), syö viimeiset keksit ja jätskit kaapeista:) Ihaninta - jaksaa aina kannustaa ja ihailla minua. Arvostus

4 tietenkin, siihen avioliittomme perustuu

5 koska hän tekee kaikkensa perheen vuoksi

Vierailija
8/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- no, meillä on molemmilla se periaate että jos toinen alkaa pihtaamaan se johtuu vain rakkauden puutteesta tai siitä että on kolmas kuvioissa. Ja kummassakaan tapauksessa ei avioliitto jatkuisi