Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Didricssonin toppavaatteista?

Vierailija
11.09.2011 |

Tuli tuosta mainoksesta mieleen, että minkälaisia mahtaa olla didricssonin toppavaatteet. Oma kokemus rajoittuu pojalla olleisiin kuravaatteisiin, jotka ajoivat hyvin asiansa. Ekaluokkalaiselle pojalle pitäisi hankkia takki ja housut. Eli haluaisin kuulla minkälaisia ovat käytössä ja minkälaiseen hintaluokkaan sijoittuvat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta kangasta on ollut ja pitää sateen.

Vierailija
2/4 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin D:n talvitakin viime vuonna ja oli kyllä vuoden paras ostos, pitää sekä kylmän että kostean poissa. Ostinkin kevään tultua myös sadetakin ja nyt aion täydentää sadehousuilla. Lapsilla on ollut muutama vähän käytettynä ostettu takki ja tosi hyvin ovat kyllä ajaneet asiansa, ja ovat vielä kivan näköisiäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskettelupuvun, paras mitä meillä on koskaan ollut. Ihan kaikki, leikkaus, kankaat, ompeleet, ominaisuudet jne.

moneen kertaan olen kysellyt didriksonin toppavaatteita lapsille, muttei ole sattunut kohdalle. kuravaatteita kyllä löytyy, ja sitten noita kuriksia

Vierailija
4/4 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin D:n talvitakin viime vuonna ja oli kyllä vuoden paras ostos, pitää sekä kylmän että kostean poissa. Ostinkin kevään tultua myös sadetakin ja nyt aion täydentää sadehousuilla. Lapsilla on ollut muutama vähän käytettynä ostettu takki ja tosi hyvin ovat kyllä ajaneet asiansa, ja ovat vielä kivan näköisiäkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä