Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ei suostu eroamaan

Vierailija
11.09.2011 |

olen laittanut eropaperit jo menemään, mies tietää, hänelle on annettu asia tiedoksi, mutta silti mies ei lähde!

Sanoo vaan että tämä on hänen kotinsa, eikä aio lähteä minnekään.

Ei suostu puhumaan mun kanssa mistään, ei ota kantaa, ei mitään, elää vaan täällä niin kuin aina.

Se on aina ollut sellainen simpukkamies joka ei koskaan puhu, joskus viskoo tavaroita (kerran pari vuodessa) mutta ei koskaa puhu.

Voi minä olenyrittänyt.

Mies vaan menee töihin ja tulee töistä niin kuin ennenkin. En voi vaihtaa lukkoja koska asunto on miehen nimissä.

Olen sanonut että vuokraan lapsille ja minulle oman asunnon, mutta mies ei kuuntele.

Yritän puhua iltaisin kun lapset nukkuu mutta mies vaan katsoo jalkapalloa. Jos vedän töpselit irti, mies menee sänkyyn ja sulkee silmät.

Ei kuuntele enkä kehtaa raivota kun kaksi lasta nukkuu viereisessä huoneessa.

Kun sanon erosta, mies sanoo ”ei me erota”.

Minun laittamia eropapereita mies ei ole huomioinnut millään tavalla. Kun sanon että emme vietä joulu yhdessä, mies vain kääntyy pois.

Hän ei suostu lähtemään ja tappaa minut tällä hiljaisuudella. Mitä minun pitäisi tehdä?

Mies ei koskaan ole puhunut mistään, olemme olleet yhdessä 11v ja meillä on kaksi alakouluikäistä lasta.

On kamalan vaikeaa puhua mistään asioista kun toinen EI PUHU: Mies ei koskaan, ikinä, kertaakaan ole suostunut puhumaan mistään huonoista asioista, siksi haluankin eron. En kestä enää kun mies on niin hiljainen ja vetäytyvä etten saa mitään kontaktia.

Mitä neuvoksi nyt?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse lähteä mihinkään. Sinä olet se joka lasten kanssa lähdet, jos olet niin hölmösti asian järjestänyt että olet suostunut asumaan kodissa joka on miehen nimissä.

Ja jos teillä ei ole avioehtoa, niin sitten kun teillä on virallinen ero voimassa niin osituksessa saat sitten puolet omaisuudestanne, jos mies päättää lähteä ja sinä jäät yhteiseen kotiin niin sinä maksat sitten miehelle puolet kodin hinnasta.

Paljon on ap puhumattomia miehiä. Miestä et voi muuttaa. Joko siedät sen puhumaattomuutta tai otat eron.

Vierailija
22/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee sympatia pisteet miehellesi! sääliksi käy suorastaan.

hanki ja lähde,äläkä jää jappailemaan sinne.

toivottavasti miehesi löytää arvoisensa naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla