Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa tyhmälle, millainen on "kananpersetukka"

Vierailija
11.09.2011 |

Tätä sanaa täällä useasti käytetään ja liitetään myös tähän "white trashiin". Linkittäkää kuva tai kuvailkaa tämä tukka, kiinnostaa :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaa lyhyt tukka ja se tukka sit nostetaan pystyyn sieltä takaa...

Vierailija
2/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tullut siihen tulokseen/päätelmään että kananpersetukka= lyhyt tukka, jota asianomainen henkilö ei osaa laittaa vaan se takaosa näyttää sitten sellaselta singlatulta jossa karvat torröttää pystyyn. Helposti tulee myös mielikuva väriltään hieman juurikasvua paljastava jossa jokin eivan sopimaton punaisella värjätty osio..

Mutta jos jollain on linkittää kuva OIKEASTA kananpersetukasta, kiinnostaisi nähdä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppakeskukseen, ulkoilemaan, puistoon yms ja katsele suomalaisia naisia. Huomaat mikä on kananpersekampaus!

Minua hävettää olla suomalainen nainen.

Itselläni pitkä, _paksu_ ja luonnonkihara tukka, upea! Tosin minua ei koskaan uskota suomalaiseksi vaan espanjalaiseksi :)

Vierailija
4/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppakeskukseen, ulkoilemaan, puistoon yms ja katsele suomalaisia naisia. Huomaat mikä on kananpersekampaus!

Itselläni pitkä, _paksu_ ja luonnonkihara tukka, upea! Tosin minua ei koskaan uskota suomalaiseksi vaan espanjalaiseksi :)

jos sen kasvattaa pitkäksi niin ei todellakaan auta kiharat, eikä muutkaan ellei halua käyttää suuren suurta osaa ajastaan tukanlaittoon. Koska sittenhän vaaditaan jo lisätukkaa, pidennyksiä paksuntamaan siis.

Mulla on lyhyehkö tukka ja kyllä sitä kehutaan. Ei se nyt tuollainen ole kun tuossa linkissä vaan ihan vaalea (oma väri) rikotusti leikattu mutta ei ole tuollaisia teräviä törröttäjiä. Mulla on ollut myös pitkä tukka mutta sitä ei voinut pitää auki ollenkaan, niin ohuet hiukset mulla on. Nutturaviritelmissäkin on valtavasti työtä että ne saa näyttämään runsaammilta.

Vierailija
6/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen kasvattaa pitkäksi niin ei todellakaan auta kiharat, eikä muutkaan ellei halua käyttää suuren suurta osaa ajastaan tukanlaittoon. Koska sittenhän vaaditaan jo lisätukkaa, pidennyksiä paksuntamaan siis.

Mulla on lyhyehkö tukka ja kyllä sitä kehutaan. Ei se nyt tuollainen ole kun tuossa linkissä vaan ihan vaalea (oma väri) rikotusti leikattu mutta ei ole tuollaisia teräviä törröttäjiä. Mulla on ollut myös pitkä tukka mutta sitä ei voinut pitää auki ollenkaan, niin ohuet hiukset mulla on. Nutturaviritelmissäkin on valtavasti työtä että ne saa näyttämään runsaammilta.

Vierailija
7/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aletaan meitä syyllistää jopa tukan ohuudesta! Eläköön av-palsta!

Vierailija
8/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että satun olemaan selalisen lajin urheilija että mulla on tarkka ja monipuolinen ruokavalio. Ja jos nyt liikkuminen vaikuttaa niin sitä ei luonnollisestikaan puutu. Ainoa miinus on että tukka on pakko pestä joka päivä, treenit hikoiluttaa reippaasti :D

Väitätkö tosissasi että syntyjään ohutttukkainen voi siitä paksuntaa tukkaansa huomattavasti? Herätys nyt, tukka voi olla ohut vaikka se olisi tosi hyvässä kunnossa muuten. Ei niitä hiuksia ala yhtäkkiä tiheämmin kasvaa vaikka söisi ja eläisi kuinka.

Vierailija
9/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että satun olemaan selalisen lajin urheilija että mulla on tarkka ja monipuolinen ruokavalio. Ja jos nyt liikkuminen vaikuttaa niin sitä ei luonnollisestikaan puutu. Ainoa miinus on että tukka on pakko pestä joka päivä, treenit hikoiluttaa reippaasti :D

Väitätkö tosissasi että syntyjään ohutttukkainen voi siitä paksuntaa tukkaansa huomattavasti? Herätys nyt, tukka voi olla ohut vaikka se olisi tosi hyvässä kunnossa muuten. Ei niitä hiuksia ala yhtäkkiä tiheämmin kasvaa vaikka söisi ja eläisi kuinka.

Vierailija
10/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksunneta. =) Itselläni on nyt varmaan kaikkien rakastama kananpersekampaus, mitä olen kyllä inhonnut leikkauksesta asti. Ajattelin kasvattaa polkkamalliin, mutta pidemmät luirut ovat sata kertaa pahemmat kuin tämän hetkiset hiukseni.

Se on kumma, että av-palstalla kuvitellaan ettei muualla maailmassa ole lyhyitä hiuksia. Sen lisäksi kuvitellaan, että pidemmät hiukset tekevät jotenkin paremmaksi ihmiseksi. Kyllä hyvin leikatut lyhyet hiukset ovat paremmat kuin takkuinen pitkä tukka aina ponnarilla.

Vierailija
11/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. sitä pitää leikata usein, lyhyt malli näyttää nopeasti mallistaan uloskasvaneelta (toki tässä malli kohtaisia eroja, osa näyttää parhaalta hieman ylikasvaneena) ja siksi kampaajalla pitää käydä usein, ja valitettavan moni käy liian harvoin.

2. lyhyet hiukset vaativat kauniit kasvonpiirteet, lyhyissä hiuksissa moni "huono piirre" korostuu.

3. jos on ohuet hiukset, ne ovat sitä myös lyhyessä hiusmallissa, usein se päänahka vilkkuu sieltä hiusten alta, varsinkin jos värjäyttää hiukset niin että ne eivät ole lähelläkään omaa väriä.

Paras hiusmalli, joka sopii useimmille on polkkatukka. Ja tuossakin on montaa eri mallia ja pituutta, voi olla otsatukalla tai ilman, sellainen joka epäsymmentrinen, ihan tasainen malli tai sitten todella rikottu, jakauksen paikka voi olla keskellä tai sivussa jne.

Mutta pokkatukka on vaikea malli leikata, siksi moni kampaaja ehdottaa sitä ihan lyhyttä mallia.

Vierailija
12/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla pitkät hiukset loistaisivat tyylikkyyttään. Ponnari roikkuu laiskasti tai sitten on pelkkä suttura päässä. Kaiken lisäksi hiukset ovat usein sliipattuina päätä myöten.

Vierailija
13/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä en ymmärrä miksi ruokakauppaan pitäisi pukeutua, eli olla ns. siistinä. Itse käyn usein samalla lenkillä, eli kävelen kauppaan ja takaisin jos pienet ostokset (vähän leipää, maitoa jne.) ja minulla ei ole meikkiä, hiukset on sutaistu ponnarille, ja päälläni on ulkoiluvaatteet --> näytän varmaan aika "kamalalta" verrattuna esim. siihen minkä näköisenä menen töihin, juhlista puhumattakaan.

Vierailija
14/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.hiusmesta.com/images/kuva10.jpg" alt="http://www.hiusmesta.com/images/kuva10.jpg">http://www.hiusmesta.com/images/kuva10.jpg</a&gt;

Tuo kuvan värikin on sellainen, mitä en ymmärrä. Useimpien suomalaisten omat värit ovat niin kaukana siitä, mitä tuo hiusten väri vaatisi. En ymmärrä miten joissakin kampaamoissa ollaan hanakoita tekemään tuollaista väriä ja mallia ihmisille, joille se ei selkeästi sovi. Vai haluavatko ihmiset oikeasti juuri tuollaista mallia.

On olemassa kauniitakin lyhyitä hiuksia ja muitakin värejä, kun musta pohja ja siihen tulenliekin väriset palkit päälle.

Vierailija
15/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen nainen, jos oma tukkasi on kuitenkin sellainen kuin itse haluat? Miksi häpeät muita ihmisiä?

Vierailija
16/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä en ymmärrä miksi ruokakauppaan pitäisi pukeutua, eli olla ns. siistinä. Itse käyn usein samalla lenkillä, eli kävelen kauppaan ja takaisin jos pienet ostokset (vähän leipää, maitoa jne.) ja minulla ei ole meikkiä, hiukset on sutaistu ponnarille, ja päälläni on ulkoiluvaatteet --> näytän varmaan aika "kamalalta" verrattuna esim. siihen minkä näköisenä menen töihin, juhlista puhumattakaan.

puhuttiin nimenomaan kaupasta, puistosta jne. Lyhyet hiukset ovat yleensä hyvin joka paikassa. Siinä niiden hyvä puoli.

Kyllä mulla ainakin on hiukset samanlailla töissä kuin kaupassa töiden jälkeenkin. Äitiyslomalla ollessani laitoin aina itseäni, vaikka lähdin vain ruokaostoksille. Kukin tyylillään, tyhmää aina olla arvostelemassa lyhyitä hiuksia.

Vierailija
17/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kananpersekampaus ole semmoinen lyhyt, takaa ylös tupeerattu ja hiuslakalla tönköksi liimattu, mikä oli joskus 2000-luvun alussa muotia?

Vierailija
18/18 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt kynitty tukka