Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies vaihtaa pikkuvaimon?

Vierailija
11.09.2011 |

Kaverini mies vaihtoi vaimonsa toiseen. Vaimo oli oikea 50-luvun vaimotyyppi: kaunis, huoliteltu, tyyni, rauhallinen, hyvä kokki, aina leipomassa. Oikea kodinhengetär, jos varmisti ensimmäisenä, että perheellä on kaikki hyvin.

Nyt miehellä on uusi nainen, joka on kaikkea muuta kuin kodinhengetär: ei osaa tehdä ruokaa, puhuu kuin satamajätkä, kulkee rasvaisissa hiuksissa.

Koko läheinen kaveripiirimme ihmettelee, kun mies petti. Miehellä ei olisi pitänyt olla mitään valittamista. Myös miespuoliset kaverit ihmettelevät mistä on kyse. Tunsimme tämän pariskunnan hyvin. Paljon on tehty yhteisiä mökkireissuja ja ulkomaanreissuja. Ei pariskunnalla mitään isoja luurankoja ollut.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten teit avauksen tyypillisestä 50-luvun pikkuvaimotyypistä, jos kerran hän olikin syvällinen väitöskirjan tekijä ja henkevä keskustelija. 50-luvun kodin hengetär, PIKKUVAIMO, tuskin on tätä. Joten sait tuollaisia vastauksia omituisen avauksesi vuoksi.

Vierailija
22/32 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan pikkuvaimolla sellaista joka miehen unelmavaimoa. Pikkuvaimo elää miellyttääkseen miestään. Hän tekee väitöskirjaansa, hitaasti ja miehen elämän elämän ehdoilla. Eli oma elämä oli avioliitossa toissijainen, miehen elämä tuli ensin. Pikkuvaimolla tarkoitan miehen miellyttäjää.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten teit avauksen tyypillisestä 50-luvun pikkuvaimotyypistä, jos kerran hän olikin syvällinen väitöskirjan tekijä ja henkevä keskustelija. 50-luvun kodin hengetär, PIKKUVAIMO, tuskin on tätä. Joten sait tuollaisia vastauksia omituisen avauksesi vuoksi.

leipomistaitoja, jos nainen on oikeasti älykäs ihminen? Älytöntä ja aika halventavaa puhua jostain 50-luvun pikkuvaimosta, jos kyseessä on kuitenkin koulutettu fiksu ihminen. Ja mistä sitä tietää, miksi joku pettää, samaahan sitä voi ihmetellä, mihin Elisabeth Hurleyn mies tarvitsee muita naisia, ei se ole täydellisyydestä kiinni.

Vierailija
24/32 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittanut ketjua, jossa kysyisin "millainen mies jättää bimbon ja tyhjää täynnä olevan naisen". Sehän olisi päivänselvää.

AP

Vierailija
25/32 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerot 16 ja 17 puhuu asiaa. Ei kaikille miehille riitä soma kotitalouskone, ainakaan loppuiäksi vaan mies haluaa (tasa-arvoisen ja tasaveroisen) kumppanin ja kaverin jonka kanssa voi pitää hauskaa, harrastaa ja tehdä ylipäänsä kaikenlaista yhdessä, siis muutakin kuin jotain kodinhoitohommia.

Vierailija
26/32 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä kiinnosta vaimoni leipomistaidot pätkääkään. Eikä erityisen hidas väitöskirjan tekeminen ole minusta joku unelmien naisen suoritus. Mitä oikein ajat takaa? /mies

Vierailija
27/32 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä etsii syitä =haluaa kuulla olleensa täydellinen siihen "satamajätkän tavalla kiroilevaan" vrrattuna.

Vierailija
28/32 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittanut ketjua, jossa kysyisin "millainen mies jättää bimbon ja tyhjää täynnä olevan naisen". Sehän olisi päivänselvää.

AP

Mikset siis sanonut, että vaimo on fiksu, kouluttautunut, tekee parhaillaan väitöskirjaa, on kiinnostunut monipuolisesti kiinnostunut, hänen kanssaan voi keskustella henkevästi, hän on myös kiinnostunut perheensä hyvinvoinnista, kodista jne. Aloituksesi on suoraansanoen pöyristyttävä ja ystävääsi kummalla tavalla leimaava.

Vierailija
29/32 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää minua miellyttävän pikkuvaimon kanssa vaan haluan rinnalleni tasavertaisen naisen jossa on myös "sopivasti vastusta". En kestä ajatusta että toinen peesaisi mua eikä olisi tasavertainen kumppani.

Vierailija
30/32 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sana "pikkuvaimo" voikin kuulostaa halveksivalta.

Olen aina luullut, että miehet haluavat naisen, joka on kaunis kodin hengetär, joka arvostaa ja tukee kaikessa, eikä koskaan nalkuta.

Eikö miehet aina valita, kun vaimo nalkuttaa? Minun eksäni aina valitti minulle, etten ole ahkera kotitöiden tekijä enkä palvo maata mieheni jalkojen alla.

AP

Vierailija
31/32 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut, että miehet haluavat naisen, joka on kaunis kodin hengetär, joka arvostaa ja tukee kaikessa, eikä koskaan nalkuta.

Eikö miehet aina valita, kun vaimo nalkuttaa?

Aika kapea käsitys miehistä... mulla on kyllä ollut miehiä jotka on tosiaan halunneet sen tasavertaisen kumppanin. Eikä kukaan niistä ole valittanut nalkuttamisesta, kun en nalkuta. Ehkä ne on sit olleet tavallista keskivertoeinoa fiksumpia, eikä ainakaan vähääkään sovinisteja.

Vierailija
32/32 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppanikseen ja vaihtoi siksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän