Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettänyt miestäsi?

Vierailija
11.09.2011 |

Jos olet niin monta kertaa ja tietääkö miehesi?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis pettänyt, en edes ole semmonen ihminen että helposti ihastuisin jne (onneksi mies samanlainen).

Mulla kiinnostais tietää monilta että miksi pettävät? Siis ilman veetuilua ym. Onko se kyllästymisestä johtuvaa, uutuuden viehätystä jne? Ja ennen kaikkea, kuinka moni kokee että on alunperin tehnyt väärin miehen "valinnassa", että on jäänyt paitsi jostain suuresta tunteesta ja siksi pettää?

Vierailija
2/38 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

exää kyllä ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkin huolimatta, että mieheni on pettänyt minua, useasti. Ehkä jossain vaiheessa tämä alkaa haitata liikaa, ja petän itsekin, ellei tämä liitto sitten lopu sitä ennen.

Vierailija
4/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan

Vierailija
5/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt miestäni 6 kertaa ja 3 kertonut

Vierailija
6/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole, enkä petä jatkossakaan. Joten ei ole mitään tiedettävää.

Vierailija
7/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä. Seksinpuute tähän ajanut...kerran vuodessa kylillä ja taas jaksaa:)

Vierailija
8/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joskus tuntuu että on tarvetta niin paljon etten pysty muuten olemaan, sanoisin siitä miehelleni suoraan ja lisäisin että nyt tarvitaan muutosta tai sitten erotaan. Pettäminen ei ole vaihtoehto minulle, toivottavasti ei miehellekkään.

Vierailija
9/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat tuosta, että kerrot miehellesi? Miksi kiusaat häntä tuollaisilla tiedoilla? Pidä omana tietonasi, tai jätä mies. Ei kukaan ansaitse puolisoltaan tuollaista, ensin petetään kerta toisensa jälkeen, sitten vielä tullaan kertomaan, että näin paljon sinua halveksin.

Vierailija
10/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat tuosta, että kerrot miehellesi? Miksi kiusaat häntä tuollaisilla tiedoilla? Pidä omana tietonasi, tai jätä mies. Ei kukaan ansaitse puolisoltaan tuollaista, ensin petetään kerta toisensa jälkeen, sitten vielä tullaan kertomaan, että näin paljon sinua halveksin.

Anteeksi vain, jos minun mieheni pettäisi minua, niin todellakin toivoisin että kertoisi minulle. Se osoittaa edes pienen selkärangan olemassaoloa.

Kuka ihme haluaa elää valehtelijan kanssa elämänsä, elää jossain haavemaailmassa että kaikkin on hyvin? ja jossain vaiheessa viimeistään havaita että koko elämä on ollut täyttä valhetta. Kuka edes haluaa elää kaiken salaten omalta puolisoltaan, tai tietysti ihmiset salailevat pettämisiään, mutta en kyllä usko että kukaan pitää sellaista hyvänä elämänä.

Vierailija
11/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mies ja toivon joskus voivani löytää itselleni kivan naisen ja perustaa perheen... Mutta on hieman masentavaa nähdä kuinka monelle naiselle (toki sama koskee miehiäkin) se puolison pettäminen ei ole temppu eikä mikään. Inhoan pettämistä yli kaiken, toivottavasti omalle kohdalle osuu nainen joka ajattelee samoin. :(

Vierailija
12/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden käsityksen mukaan rehellisyys on julmuutta ja pettämisen jälkeen on oikein jatkaa kusettamista olemalla kertomatta asiasta.

Kiitos, 13, että kirjoitit vastauksesi. Olen kanssasi samaa mieltä.

Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: en ole pettänyt. Jos pettäisin, kertoisin hänelle. TOivoisin pystyväni tunnistamaan riskin etukäteen ja käymään keskustelun jo ennen tapahtumaa, kuten joku muukin vastaaja sanoi.

Vierailija
13/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa... Olen rakastunut tähän toiseen ja nyt on myös seksi tämän toisen kanssa toistuvaa.

Vierailija
14/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi näistä oli nainen ja miehista yhden kanssa suhde jatkui 3 vuotta. Joten en edes muista kertoja. Mieheni ei tiedä.

Vierailija
15/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden käsityksen mukaan rehellisyys on julmuutta ja pettämisen jälkeen on oikein jatkaa kusettamista olemalla kertomatta asiasta.

Kiitos, 13, että kirjoitit vastauksesi. Olen kanssasi samaa mieltä.

Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: en ole pettänyt. Jos pettäisin, kertoisin hänelle. TOivoisin pystyväni tunnistamaan riskin etukäteen ja käymään keskustelun jo ennen tapahtumaa, kuten joku muukin vastaaja sanoi.

ja en ole pettänyt enkä petä,vaikka meidän seksielämä on miehen haluttomuuden takia olematon.

Vierailija
16/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kertonut miehelleni yhdestäkään pettämisestä. Jäin tekosistani kiinni.En ole mitenkään ylpeä pettämisistäni, mutta minkäs voi kun mies pihtaa.

Vierailija
17/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä haluakkaan pettää. Mielestäni se nyt vain ei ole oikein.

n28

Vierailija
18/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varatun työkaverini kanssa..ja mieheni ei tiedä..

Vierailija
19/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tietää ja antoi anteeksi. En tahdo enää muistella sitä suurta tuskaa jonka aiheutin rakkaalleni. Olin ja olen typerä.

Vierailija
20/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yhden kerran panoja, joihin olen lähtenyt mukaan kituutettuani seksittömässä liitossa vuosikausia. Parin vuoden välein olen antanut haluilleni periksi, eikä edes kaduta. Mieheni ei tiedä, enkä aio kertoa. Mielestäni seksittömyys ei vielä oel aihe erolle, mutta en aio elää elämääni loputtomasti ilman seksiä. Asialle on yritetty tehdä vaikka mitä, mutta heikoin tuloksin. Mieheni mielestä minun seksuaaliset haluni ja tarpeeni eivät ole hänen ongelmansa - joten toimin sitten hänen mielensä mukaan.

Koen, että seksin hakeminen liiton ulkopuolelta on ollut oikeutettua. Jos mieheni pettäisi, niin en jättäisi häntä ainoastaan sen perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi