Oletko pettänyt miestäsi?
Kommentit (38)
Siitäkin huolimatta, että mieheni on pettänyt minua, useasti. Ehkä jossain vaiheessa tämä alkaa haitata liikaa, ja petän itsekin, ellei tämä liitto sitten lopu sitä ennen.
Olen pettänyt miestäni 6 kertaa ja 3 kertonut
ole, enkä petä jatkossakaan. Joten ei ole mitään tiedettävää.
Ei tiedä. Seksinpuute tähän ajanut...kerran vuodessa kylillä ja taas jaksaa:)
ja jos joskus tuntuu että on tarvetta niin paljon etten pysty muuten olemaan, sanoisin siitä miehelleni suoraan ja lisäisin että nyt tarvitaan muutosta tai sitten erotaan. Pettäminen ei ole vaihtoehto minulle, toivottavasti ei miehellekkään.
Mitä saat tuosta, että kerrot miehellesi? Miksi kiusaat häntä tuollaisilla tiedoilla? Pidä omana tietonasi, tai jätä mies. Ei kukaan ansaitse puolisoltaan tuollaista, ensin petetään kerta toisensa jälkeen, sitten vielä tullaan kertomaan, että näin paljon sinua halveksin.
Mitä saat tuosta, että kerrot miehellesi? Miksi kiusaat häntä tuollaisilla tiedoilla? Pidä omana tietonasi, tai jätä mies. Ei kukaan ansaitse puolisoltaan tuollaista, ensin petetään kerta toisensa jälkeen, sitten vielä tullaan kertomaan, että näin paljon sinua halveksin.
Anteeksi vain, jos minun mieheni pettäisi minua, niin todellakin toivoisin että kertoisi minulle. Se osoittaa edes pienen selkärangan olemassaoloa.
Kuka ihme haluaa elää valehtelijan kanssa elämänsä, elää jossain haavemaailmassa että kaikkin on hyvin? ja jossain vaiheessa viimeistään havaita että koko elämä on ollut täyttä valhetta. Kuka edes haluaa elää kaiken salaten omalta puolisoltaan, tai tietysti ihmiset salailevat pettämisiään, mutta en kyllä usko että kukaan pitää sellaista hyvänä elämänä.
Olen itse mies ja toivon joskus voivani löytää itselleni kivan naisen ja perustaa perheen... Mutta on hieman masentavaa nähdä kuinka monelle naiselle (toki sama koskee miehiäkin) se puolison pettäminen ei ole temppu eikä mikään. Inhoan pettämistä yli kaiken, toivottavasti omalle kohdalle osuu nainen joka ajattelee samoin. :(
joiden käsityksen mukaan rehellisyys on julmuutta ja pettämisen jälkeen on oikein jatkaa kusettamista olemalla kertomatta asiasta.
Kiitos, 13, että kirjoitit vastauksesi. Olen kanssasi samaa mieltä.
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: en ole pettänyt. Jos pettäisin, kertoisin hänelle. TOivoisin pystyväni tunnistamaan riskin etukäteen ja käymään keskustelun jo ennen tapahtumaa, kuten joku muukin vastaaja sanoi.
monta kertaa... Olen rakastunut tähän toiseen ja nyt on myös seksi tämän toisen kanssa toistuvaa.
Yksi näistä oli nainen ja miehista yhden kanssa suhde jatkui 3 vuotta. Joten en edes muista kertoja. Mieheni ei tiedä.
joiden käsityksen mukaan rehellisyys on julmuutta ja pettämisen jälkeen on oikein jatkaa kusettamista olemalla kertomatta asiasta.
Kiitos, 13, että kirjoitit vastauksesi. Olen kanssasi samaa mieltä.
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: en ole pettänyt. Jos pettäisin, kertoisin hänelle. TOivoisin pystyväni tunnistamaan riskin etukäteen ja käymään keskustelun jo ennen tapahtumaa, kuten joku muukin vastaaja sanoi.
ja en ole pettänyt enkä petä,vaikka meidän seksielämä on miehen haluttomuuden takia olematon.
En olisi kertonut miehelleni yhdestäkään pettämisestä. Jäin tekosistani kiinni.En ole mitenkään ylpeä pettämisistäni, mutta minkäs voi kun mies pihtaa.
enkä haluakkaan pettää. Mielestäni se nyt vain ei ole oikein.
n28
varatun työkaverini kanssa..ja mieheni ei tiedä..
Mieheni tietää ja antoi anteeksi. En tahdo enää muistella sitä suurta tuskaa jonka aiheutin rakkaalleni. Olin ja olen typerä.
Kaikki yhden kerran panoja, joihin olen lähtenyt mukaan kituutettuani seksittömässä liitossa vuosikausia. Parin vuoden välein olen antanut haluilleni periksi, eikä edes kaduta. Mieheni ei tiedä, enkä aio kertoa. Mielestäni seksittömyys ei vielä oel aihe erolle, mutta en aio elää elämääni loputtomasti ilman seksiä. Asialle on yritetty tehdä vaikka mitä, mutta heikoin tuloksin. Mieheni mielestä minun seksuaaliset haluni ja tarpeeni eivät ole hänen ongelmansa - joten toimin sitten hänen mielensä mukaan.
Koen, että seksin hakeminen liiton ulkopuolelta on ollut oikeutettua. Jos mieheni pettäisi, niin en jättäisi häntä ainoastaan sen perusteella.
En ole siis pettänyt, en edes ole semmonen ihminen että helposti ihastuisin jne (onneksi mies samanlainen).
Mulla kiinnostais tietää monilta että miksi pettävät? Siis ilman veetuilua ym. Onko se kyllästymisestä johtuvaa, uutuuden viehätystä jne? Ja ennen kaikkea, kuinka moni kokee että on alunperin tehnyt väärin miehen "valinnassa", että on jäänyt paitsi jostain suuresta tunteesta ja siksi pettää?