G.Kuinka monta kertaa viikossa seksiä haluaisit ja saat?
Kommentit (16)
Mikä on syy asiaan.ap
Vähäinen yhteinen aika ja väsymys. Kuten Jussi Parviainen sanoi, köyhät harrastavat eniten seksiä. Meillä seksiä on keskimäärin kerran kolmessa kuussa.
On aina väsynyt, kipeä, flunssa tulossa tai menossa, selkä kipeänä tai mitä milloinkin.
Ennen ajattelin, että vika on minussa, mutta enää en ajattele niin. Miehelle seksi ei vain ole niin tärkeää.
Olen joskus miettinyt eroakin, mutta muuten asiat ovat hyvin.
T. Se, joka saa parin kk välein
4-5 kertaa viikossa haluan ja saan.
että mies on haluton.
Edellinen kerta oli maaliskuussa.
-13-
että mies on haluton. Edellinen kerta oli maaliskuussa. -13-
Meillä oli myös maaliskuussa. :D Tosin se rikkoutui perjantaina, jolloin teimme sen "taas".
Enkä enää halua itsekään, tai haluan mutta psyyke ei anna periksi. Liian monta kertaa sama kaava toistunut, mies haluaa 1-3x ja sitten taas kuukausien tauko.
Viimeksi "avautui" sen verran että kaipais alkuaikojen intoa ja hälle riittäis 1x viikossa ja kokee paineita jos/kun se ei riitä minulle.
Öööööh, niin aikamoiset patoutumat täsäs on kieltämättä päässyt näiden vuosien aikana tulemaan ja ööööh eikö nyt tosiaan terve mies taivu "edes" 2x/vkossa jos vaimokin on halukas.
Ilm ei.
-13-
että mies on haluton. Edellinen kerta oli maaliskuussa. -13-
Meillä oli myös maaliskuussa. :D Tosin se rikkoutui perjantaina, jolloin teimme sen "taas".
2-3 viikossa haluisin.
ja nimenomaa saan vain 1 kertaa 2 kuukaudessa.
mieheni ei halua minua.
mutta realistisesti ehkä tuo 3-5 kertaa viikossa olisi OK, mutta toki jos unelmat joku toteuttaisi voisin sekstata varmasti toistakymmentä kertaa viikossa.
Saan kerran tai kaksi.
Tästä johtuen en ole enää useaan kuukauteen halunnut sekstata lainkaan. On helpompi elää ilman seksiä kokonaan, kuin että saa kerran tai kaksi viikossa sillä vitutuskäyrä nousee ja elämä käy niin henkisesti (vitutuskäyrä) kuin fyysisestikin (palleja kiristää) liian raskaaksi jos seksiä on vain kerran pari viikossa.
Seksikerran jälkeen vuorokausi menee kivasti ja tyytyväisenä, mutta kahden vuorokauden jälkeen alkaa hormonit vaikuttamaan ja jos silloin ei saa (säännöllistä) seksi on olo tosi kurja ja tulee levoton, ärsyyntynyt ja vittuuntunut olo.
Kuluneet kuukaudet ovat olleet helpompia kun ei jatkuvasti vituta. Toki vituttaa se että vaimo ei osaa edes vongata. On vain tyytyvinään osaansa, vaikka olen selvästi sanonut että tämäkin vituttaa. Ei kuitenkaan vituta niin paljon kuin epäsäännöllinen liian harvoin saatu seksi. Se jos mikä tappaa parisuhteen, kun pitää koko ajan elää puutteessa (mieluummin siis ilman).
Lienee vain ajan kysymys milloin tulee vastaan joku nainen joka nauttii kanssani seksistä, vaikka sitten maksullinen. Voi olla että lähtee vaimo kokonaan vaihtoon, kun ei ymmärrä parisuhteen päälle mitään, valitettavasti.
No tämä koskien määrää, laatu on siten vielä asia erikseen, sitäkin pitäisi olla
Saan hyvällä tuurilla kerran viikossa, huonolla kerran kolmessa viikossa.
Ja jos en tee itse aloitetta, en saisi luultavasti ikinä.
saan parin kuukauden välein. Enää en edes viitsi vongata.