Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko pesupähkinät oikeasti?

Vierailija
10.09.2011 |

En pidä siitä että lasten ihoa vasten on jotain pesuainejäämiä ja siksi pesupähkinät kiinnostavat. Mutta toimiiko ne? Tai mitä suosittelet vaihtoehdoksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset nuhraantuu pikuhiljaa.

Vierailija
2/6 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans ostin juuri kun olin kiinnostunut ja tein kotitestejä. Lopputulos: toimii paremmin kuin pelkkä vesi, huonommin kuin Omo Color. Riittävän hyvin peruslikaisessa pyykissä, mutta kunnon tahrat ei irtoa (esim. pastakastikkeesta jää jäljet, ja meidän neiti kun rakastaa pastaa...). Tietysti jos jaksat esikäsitellä tahrat sittten esim. sappisaippualla, mutta siinä on melkoinen homma. Mä käytän siis aina kun on sellasta "tasaisesti" likaista, oon huomannu että 60 asteessa tulee paras. Ja mä lisään pari tippaa eteeristä öljyä pähkinöihin, koska musta puhdas pyykki saa tuoksua, mut se on makuasia. Pari tippaa=mieti tuoksu, 5 tippaa = verrattavissa huuhteluaineen käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimii ainakin 60-asteisessa ja varsinkin alusvaatteet, lakanat, pyyhkeen ym. sellaiset puhdistuvat ihan hyvin ja jää mukavan raikas oikea puhdas tuoksu, ilman hajusteita. Parasta on se, että ei tarvitse lisähuuhteluja ja kone pesee ne nopeammin.

Käytän kyllä vahvempiakin aineita tarpeen mukaan, lisähuuhteluilla tehostettuna. Myös mäntynestesaippua on hyvä ja tuoksuva hienopesuaine.

Pähkinöissäkin on eroa, mulla on nyt käytössä samu ja niillä tulee puhtaampaa kuin toisilla, paikallisesta luontaistuotekaupasta ostetuilla.

Vierailija
4/6 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä suuri osa on sellaista peruslikaista, ilman suurempia tahroja. Ja kiitos tuoksuvinkistä.

ap

Vierailija
5/6 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta siinä on se, että voi vaihdella! Tuskin jaksan odottaa joulua, arvaa hajustanko silloin koko perheen omenakaneliks XoD

Vierailija
6/6 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus taalla on ollut linkkikin niihin testeihin.

Tulokset nayttivat etta keskilikaisesta pyykista tulee yllattavan puhdasta koneessa ilman mitaan pesuaineita, ihan veden ja sen pyorityksen ansiosta. Puhtaustulokset olivat samat pelkalla vedella ja pesupahkinoilla, pesuaineen kanssa sitten paremmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi