Mitä mieltä nimestä Tarja Anniina
Kommentit (34)
Kyllä tuolla nimellä kehtaisi elellä :)
hyvä, eikä ainakaan vielä muotinimi.
mutta Tarja Anniina kuulostaa kyllä kivalta
Ja tosiaan monen nelikymppisen nimi. Mieleen tulee aina joku tarjolla oleminen tai tarjotin tms?
Miksi ihmeessä tuollainen nimi? Anniina on kyllä kaunis nimi.
molemmat on ihan nättejä nimiä, mutta eivät ihan natsaa yhteen. Miten olisi Taru Anniina?
Ja te jotka sanotte että keski-ikäisen naisen nimi, niin nimillähän on omat kiertokulkunsa.
Ja te jotka sanotte että keski-ikäisen naisen nimi, niin nimillähän on omat kiertokulkunsa.
Totta, äitini sanoi, ettei hänen nuoruudessaan kenelläkään nuorella ollut nimeä Jenni, kuulemam mummon nimi oli silloin.
viisikymppisten nimiä, jotka ovat rumia nimiä.
Tarja Anniina on samaa sarjaa Pirjo Jessikan, Nea Sirpan ja Anna-Jennikan kanssa.
ja kyllä saan sanoa niin, koska itse olen Tarja. Vieläpä vasta kolmekymppinen, ja nimeni perusteella minua luullaan aina viisikymppiseksi.
Tarja Anniina on samaa sarjaa Pirjo Jessikan, Nea Sirpan ja Anna-Jennikan kanssa.
ja kyllä saan sanoa niin, koska itse olen Tarja. Vieläpä vasta kolmekymppinen, ja nimeni perusteella minua luullaan aina viisikymppiseksi.
No Tarja tosiaan keski-ikäisen nimi, mites Taija Anniina.
sillä kannalla, että Tarja on aika kaunis nimi, samoin kuin venäläinen nimi Darja.