Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen laukeaminen, hitaasti vai nopeasti? Rakastaa niin nopeasti?

Vierailija
10.09.2011 |

Yksi mies sanoi mulle, etta silloin jos rakastaa ja tykkaa toisesta tosi paljon niin silloin laukeaa tosi nopeesti.

Toinen mies taas sanoi, etta jos oikeesti rakastaa niin silloin jaksaa painaa tuntikausia.

Kumpi siis on oikein miehen laukeamisen suhteen? Vai onko tassa yksilollisia eroja?

Minulla naisena ei oikeastaann ole eroa, silla kuinka paljon rakastan kumppania vaan saan orgasmin yleensa todella nopeasti.

Miesten mielipiteita odotellessa... :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joskus kestää pidempään, joskus ei mene kuin hetki. Rakastella jaksaa tuntikausia, pisin aika taitaa olla kuus tuntia... ei siis yhdyntää tietenkään koko ajan, mutta siinä ajassa molemmat saa monta kertaa...

Vierailija
2/4 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panettaa kovaa, niin kyllä se nalli silloin palaa yleensä nopeasti, rakasti tai ei rakasti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panettaa kovaa, niin kyllä se nalli silloin palaa yleensä nopeasti, rakasti tai ei rakasti. :)

vaikka olen nainen, huomattu on :D

Vierailija
4/4 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kokemukseen perustuvana kommenttina naisen värkeillä on eroja. Toisten kanssa laukeaa hitaasti tai ei edes toimi kunnolla toisten kanssa ei kerttakaikkiaan ehdi kuin laittaa vehkeen sinne ja laaki lähtee.

Se on siis kahden kauppaa ja yksilöllistä