Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteessa olevat: kun ihastutte, kauan ihastus kestää?

Vierailija
10.09.2011 |

Olen ollut nyt suhteessa 3 vuotta ja nyt ensimmäistä kertaa ihastuin toiseen. En kuitenkaan tämän toisen kanssa halua edetä ihastumista pidemmälle, koska rakastan silti miestäni. Omatuntoani silti kolkuttaa ihastuminen toiseen, eihän niin pitäisi olla onnellisessa liitossa?

Tämä on vissiin yleistä... Kertokaa muihin ihastuneet, kauan ihastus kestää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko ollut puoli vuotta tai vuoden. Ei siis mitään loppuikää.

Annoin itelleni luvan ajatella sitä miestä, ja siinähän kävi juuri niinkuin olin uumoillut, että kyllästyin siihen miehen ajattelemiseen.

Vierailija
2/7 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo rakastumiseksi. Loppua ei näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamasta päivästä ehkä jotain vuoteen.

Kun jälkeenpäin ajattelen joitakin joihin olen ollut ihastunut, olen ihan ihmeissäni, että mikähän mulla oikein olikin? Siis ette uskoisi jos kertoisin. :D Olen siis herkästi ihastuvaa tyyppiä, mutten tee mitään enkä nykyään enää stressaakaan niistä jutuista.

Erityisen helposti ihastus iskee silloin jos muussa elämässä on jotenkin surkeeta tai ahdistavaa tai tylsää, vaik vähän yksinäistä tai paljon harminaiheita. Jotain eskapismia ja pientä pakkomielisyyttä se kai on. Ihan vaaratonta verrattuna siihen että ois joku peliriippuvuus tai pahempi.

Vierailija
4/7 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en sanois vaarattomaksi!

Kun arki astuu suhteeseen saattaa ihastuminen iskeä ja siinä se sitten on, tieto että olet yksi niitä ihmisiä joille ei arjen tasainen kumppanuus tule koskaan olemaan tarpeeksi.

Olen kituutellut jo lähes 10v vaihtuvien ihastusten kanssa, pikkuhiljaa pahenevat vain ja viimeisin on ollut niin paha että toisinaan valvon aamuun asti, itken ja ryyppään,liitto alkaa natista liitoksissaan kun en jaksa tätä enää.

Vierailija
5/7 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden, ja mulla myös kallistunut rakastumisen puolelle. Eikä helpota että ihastuksen kohde tuntee samoin myös mua kohtaan.

Vierailija
6/7 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vika jossain minulla kun ihastuminen toiseen on kestänyt pidempään kuin parisuhde...?

Vierailija
7/7 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä stressaa näistä ihastumisistani. Minulla on onnellinen liitto, jota minulla ei ole mitään kiinnostusta rikkoa, vaikka olisinkin ihastunut muihin miehiin. Avioliitto on kestänyt jo pian kymmenen vuotta ja yhdessäelo kolme vuotta pidempään. Olen vain helposti ihastuvaa tyyppiä, ei se mielestäni tarkoita, etteikö avioliittoni riittäisi minulle, niin kuin joku aiemman viestin kirjoittanut kokee. Mitä väliä on ihastumisilla, ellei etene asiassa pidemmälle?