Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kansalaiset joutuvat maksamaan valtion velkaa ja lainoja, eikö kansalaisilla ole oikeus päättää miten ne käytetään

Vierailija
23.04.2024 |

Kansalaisilta ei kysytä mitään. Kerrotaan vaan että nyt kaikki talkoisiin. Onko kansalaisten velvollisuus maksaa valtion tekemät virhearviot? Minne ne rahat menevät kun Suomessa lakkautetaan sairaaloita, vähennetään hoitopaikkoja, nostetaan hintoja ja veroja etc. Eikö suomalaisten terveydenhuolto ja palvelut ole se ykkös prioriteetti turvallisuuden rinnalla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollisuus, sitä varten meillä on ihmisiä jotka edustaa kansaa... eräänlaisia kansanedustajia.

Vierailija
2/13 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on edustuksellinen demokratia.

Neljän vuoden välein pidetään valehtelukilpailu, jossa eniten kaikkea kaikille pääsevät neljäksi vuodeksi huseeraamaan aivan mitä lystäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollisuus, sitä varten meillä on ihmisiä jotka edustaa kansaa... eräänlaisia kansanedustajia.

Ja siksipä heidän tulisi kuunnella kansalaisia ja tehdä kuten kansa toivoo, ei itsevaltiaina suomalaisille huonoja ratkaisuja. He ovat KANSANedustajia, eivät itsensä tai EU:n.

Vierailija
4/13 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan nyt vaan kiltisti ainakin kymmenen vuotta ukrainalaisille ihan presidenttimme luvalla. Jipii.

Vierailija
5/13 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kansa saisi päättää, meillä olisi hyvä terveydenhoito kuten vielä 80-luvulla oli. Tiet olisivat ajokunnossa. Kaupungin kaduilla uskaltaisi liikkua myös yöllä.

Vierailija
6/13 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman maa han muuttoa ei olisi valtionvelkaa. Mieti sitä? Mä en ole tähän ainakaan suostunut. 

Vierailija
7/13 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kansa saisi päättää, meillä olisi hyvä terveydenhoito kuten vielä 80-luvulla oli. Tiet olisivat ajokunnossa. Kaupungin kaduilla uskaltaisi liikkua myös yöllä.

Paljonko Suomella oli velkaa 80-luvulla?

Vierailija
8/13 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman maa han muuttoa ei olisi valtionvelkaa. Mieti sitä? Mä en ole tähän ainakaan suostunut. 

Sen jälkeen kun mentiin eu;n niin ollaan menty alaspäin ja vauhti vaan kiihtyy kunnes suomi uppoaa lopullisesti. 

Vierailija
9/13 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksetaan nyt vaan kiltisti ainakin kymmenen vuotta ukrainalaisille ihan presidenttimme luvalla. Jipii.

Sitähän sotahullut suomalaiset haluaa. Jopa nämä "köyhyyttään" valittavat haluavat lähettää rahansa sinne, hölmöläisiä kun ovat.

Vierailija
10/13 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen päättäjät ovat viimeisten kymmenien vuosien aikana tehneet huonoja päätöksiä ja nyky-yhteiskunta joutuu maksamaan niistä virheistä.

Mutta sairaalat ja yleinen terveydenhoito ja laitokset eivät pidä joutua siitä kärsimään.

Oma maa mansikka muu maa mustikka eli Suomi ja suomalaiset ensin!

Vierailija
11/13 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisrahan saantipuolella elelevä vinkuu taas. Oletko koskaan ollut maksajapuolella?

Vierailija
12/13 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisrahan saantipuolella elelevä vinkuu taas. Oletko koskaan ollut maksajapuolella?

Ketä tarkoitat? Mä olen duunari joka lähtee illaksi duuniin. Viduttaa se että mun palkasta menee ilman mun suostumusta maailman sotaa käyville maille rahaa vaikka itse antaisin sen suomalaisille. Joten mulla on lupa "vinkua"!

Vierailija
13/13 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hallitus on eu n määräysvallan alla. Jos ukrainaan tarvii rahaa niin suomen pitää antaa sitä satoja miljoonia heti. Ei veronmaksajilta kysytä mitään. Italiaankin suomi antoi satoja miljoonia ja kreikkaan miljardin varmaan. Rahat mene eu n kautta tietenkin ja eikö suomi antanut eulle v 2022  yli 2 miljardia. Kukaan ei tiedä kenen taskuun ne rahat menee oikeesti mutta ne menee ukrainaan ja italian mafia hallitukselle koska niitten maitten talous on kuralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan