Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kaupasta ahmittavaa, tässä mitä ostin:

Vierailija
10.09.2011 |

4 pakaste pizzaa

litra laku jätskiä

2l limua

3 hillomunkkia

keksiä

suklaapatukan

Nämä siis ahmin tänään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole minäkään laiha joka sitä sun painoa kysyin, (painan 88 kg.) että en pahalla.

saatko jo apua tohon ongelmaasi?

kuinka kauan olet kärsinyt tuosta?

ootko tietoinen mitä pahaa oloa korvaat tuolla mässäilemällä?

minkä ikäinen olet?

Vierailija
22/22 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahmija suunnittelee ahminnan hyvinkin usein,samoin tekee bulimikot. ostetaan itsensä kipeiksi(rahallisesti) herkkuja ja ahmittavia ruokia ja sitten tietoisesti ahmitaan ne helpottamaan pahaa oloa. Tätä taas ei ajattele aina tietoisesti että ahmin kun on niin paha olo. Vaan kun paha olo on päällä,ajattelen vain että nyt "tekisi mieli" herkkuja ja käyn ostamassa ja ahmin. Tämä "tekisi mieli" on käytännössä=tarvitse herkkuja turruttamaan pahaa oloa. Sokerista yms saatu hetkellinen huuma auttaa sen hetken,sitten tulee morkkis,häpeä,paha olo. Joku oksentaa=bulimia, joku ei=bed

Olen 23v, tiedostan ahmimisen, en saa apua,olen harkinnut hakevani, olen kärsinyt tästä jo jokusen vuoden. Yläasteella laihdutin rajulla liikunnalla ja minimi syömisellä,kehonkuvani oli todella vääristynyt,ehkä jonkin sortin anoreksiaa,joka vaihtui jojotteluun,ja lopulta pelkkään ahmimiseen. jokusen kerran olen koittanut oksentaa onnistumatta,se pelottaa liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan