Taidan olla ainoa jota ärsyttää
kun vieraat ottavat kysymättä mukaansa koiransa :/. En ihan totta jaksa sellaista räksyttävää pikkupiskiä täällä pienten lasten kanssa sähläämässä. Sekin pieni mahdollisuus, että saisi aikuisten kesken vaihtaa kuulumisia menee siihen, että vahdimme ettei koira pure lapsia tai lapset kiusaa koiraa. Niin ärsyttää taas..perkele! Asuntomme on pieni kolmio, joten ahdasta on muutenkin. Koiraa ei voi sulkea makkariin, kun se tuhoo paikkoja ja räksyttää. Olen asiasta jo aiemmin sanonut, mutta kun hauva on osa perhettä, niin ei sitä sovi jättää yksin kotiin. Niin, sanomattakin selvää, että minusta koira on koira, eikä sitä tarvitse kohdella kuin pikku-lasta. No, helpotti tämä purkaus :)!
Kommentit (6)
Jos silti tulevat ovelle niin sanotte ettei sovi.
Ongelma ratkaistu.
sisäkoira eikä tulisi mieleenkään ottaa koiraa vieraisiin mukaan. En edes kysy siis. Perheen kesken on eriasia (siskot, äiti ym) koira kulkee aina silloin mukana, koska vierailut ovat pidempiä ja kaikki tykkää koirasta.
Itsekään EN tykkäisi, jos meille tultaisiin ilmoittamatta koiran kanssa. Kukaan ei ole kyllä sellaista tehnyt.
tuollaisia moukkia. Itse rakastan koiria, mutta ei tulisi ikinä mieleenkään viedä omaa koiraa toisen kotiin. Jos joku yrittäisi meille koiran kanssa, niin koira jäisi autoon tai koko porukka saisi kääntyä ovelta takaisin.
Meille jos joku yrittäisi tulla koiran kanssa, joutuisi kyllä kääntymään ovelta. Koirat on ihan ok mutta en halua niitä kotiini.
Jos silti tulevat ovelle niin sanotte ettei sovi.
Ongelma ratkaistu.
Ja lapsille tärkeä ihminen perheineen. En siis voi sulkea heiltä ovea.
Totta, lapsia varmasti ajattelevatkin, kun koiran tänne retuuttavat. Ja sillä minä sen olenkin niellyt, mutta kyllä se vaan riipaisee hermoja. Jospa nukkuisi hyvät unet ensi yönä, niin ei ärsyttäisi tällaiset pikku-jutut :/.
-Ap
Meillä ainakin lapset aloittaa kauhean marmatuksen kun koiranomistaja kaveri tulee kylään ilman koiraa.
mua ai haittaa lainkaan koiran vierailu, kissa tosin näyttää vähän kiukkuiselta, mutta pureva koira ois asia erikseen.