Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin ystävälle, että odotan vauvaa. Eka kommentti oli aito ja huolesta syvä:

Vierailija
30.07.2011 |

"ajattele jos se onkin poika!" Kaverilla siis yksi tytär,ja hän tosiaan vihaa poikavauvoja. Hän rukoili raskausaikanaan iltaisin, ettei saisi poikaa.

Itselläni on tyttö ja poika, ja rakastan heitä syvästi. Siksi taas järkytyin, enkä osannut sanoa muuta kuin, että "se on aivan samantekevää kumpi tulee.."

Hormonit jyllää, ja loukkaannuin TÄSTÄKIN taas. Olen pahoittanut mieleni jo sata kertaa menneen viikon aikana kaikenmaailman tölväisyistä. Onko mulla harvinaisen tyhmiä kavereita, vai olenko vaan turhan herkkä??!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisimpa saavani pojan kun yksi tyttölapsi perheessä on tarpeeksi

Vierailija
2/8 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖRKEÄ! Sano sille että ihan sama kumpi tulee kunhan ei ole yhtä tyhmä kuin hän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun odotin esikoista ja kerroin asiasta silloiselle bestikselle...nainen meni täysin lukkoon, itkeä tuhersi hetken ja käveli ulos. Oli siis niin helvetin KATEELLINEN!

Vierailija
4/8 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhu. ja neloselta ei löydy yhtään ymmärrystä tälle "helvetin kateelliselle" kaverille? Ilmeisestikin hänellä todella kova vauvan kaipuu, jopa lapsettomuutta taustalla, jos kerran alkaa kateudesta ihan itkeä..

Vierailija
5/8 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tytsy oli se jonka piti olla aina ja kaiken huomion keskipisteenä.

nelonen

huhhu. ja neloselta ei löydy yhtään ymmärrystä tälle "helvetin kateelliselle" kaverille? Ilmeisestikin hänellä todella kova vauvan kaipuu, jopa lapsettomuutta taustalla, jos kerran alkaa kateudesta ihan itkeä..

Vierailija
6/8 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kerroin ystävälleni tai voisiko sanoa "ystävälle", että odotan lasta (esikoista), hänen ilmeensä näytti järkyttyneeltä ja kysyi "aiotteko pitää sen?"!!!!

Sanoin, että "No haloo tottakai, tämä on toivottu eli emme edes ajattele muita vaihtoehtoja!"

Hän oli aivan poissa tolaltaan ja ihmeissään!!:/ ARGH!!

Kuitenkin mulla oli silloin ikää 24 eli en nyt mikään teinikään enää ollut!

Vierailija
7/8 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi tuttu, joka ei myöskään pidä poikalapsista. Hän ei ole mulle niin läheinen, mutta on erittäin hyvän ystäväni ystävä. Hän aina komentaa mielestäni aika epäreilusti tämän ystäväni poikaa, siis sellaisissa tilanteissa, joissa on ihan tarpeetonta komentaa. Itsellään on vain tyttölapsia, on sitä mieltä, ettei edes voisi saada poikaa - se olisi täysi mahdottomuus.

Vierailija
8/8 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, onhan se vähän hassusti sanottu, mutta että loukkaannuit?

Itsekään en missään nimessä haluaisi poikaa, enhän mä sellaista osaisi kasvattaa, enkä tiedä, vaikka saattaisikin tuommoinen sammakko päästä esim. perheelle, jossa on jo 4 poikaa, vaikka tiedänkin, että yhtä rakkaita kaikki lapset ovat, olivat sitten kumpia tahansa.

Tosin luultavasti jos mulle olisi vastoin toiveitani tullut se poika, olisin mä ihan varmasti rakastanut sitä ihan samoin kuin tyttöjäni rakastan, ehkä pienen alkupaniikin jälkeen..

Ehkä moni ajattelee poikien olevan villejä, ja tietävän enemmän hulinaa, eikä osaa kuvitella kenenkään jaksavan kovin montaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän