Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntupas kivalta. Lapsen isä sanoi, että ei oo vielä sopivaa rakoo löytynyt... :(

Vierailija
10.09.2011 |

Siis mies jätti mut kun lapsi oli pieni, kun "jotain puuttui". Kaksi viikkoa ennen oli vielä niin tulisesti rakastunut ja oltiin sen elämän sisältö ja naimisiin piti mennä ja kaikkee.

Mulle toi mies on ollut elämän rakkaus enkä vieläkään ole päässyt hänestä yli, vaikka erosta on jo puolitoista vuotta.

Mies sit kysyi, että monelta tuo lapsen tänä iltana ja minä sanoin, että tuo sit sopivassa raossa. Mies siihen tuumas, vitsinä, että ei oo vielä sopivaa rakoa löytyny.

Tuntupas kivalta kuulla vieläkin, että minä(kään) en ollut se sopiva ja oikea rako :(( Surullinen olo tulee vieläkin. Ja tuolla tyypillä on tapana heitellä tommosia "vitsejä" :'( Helppohan sen on, kun ei ole mitään tunteita.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa sille, että tuntu pahalta vai pitäiskö vaan antaa olla...?

Se kun tietää, että mulla on vielä kuitenkin tunteita ja olen kysynyt että onko sillä koskaan mielessä yhteenpaluu.

Ehkä leikin vaan tunteetonta. :'((((

ap

Vierailija
2/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juntit vitsitkin noin tosissaan...

Joudut työstämään eroanne vielä kunnolla ja tosissaan, että saat elämästäsi taas hauskempaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut työstämään eroanne vielä kunnolla ja tosissaan, että saat elämästäsi taas hauskempaa!

mutta en voi mitään sille, että tuollaiset nimenomaan harmittomat piikit sattuvat.

Joskus mies sanoi, että koska ei saa yhtä entistään takaisin eikä kukaan muu tunntu miltään, niin voisi yhtä hyvin voisi olla mun kanssa. Sekin sattui.

ap

Vierailija
4/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai toinen saa vitsin heittää? Ei ole enää hänen ongelmansa jos et pysty 1,5v jälkeen unohtamaan. Hanki uusi, parempi mies.

Vierailija
5/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa sille, että tuntu pahalta vai pitäiskö vaan antaa olla...? Se kun tietää, että mulla on vielä kuitenkin tunteita ja olen kysynyt että onko sillä koskaan mielessä yhteenpaluu. Ehkä leikin vaan tunteetonta. :'(((( ap

Vierailija
6/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkimalla hankkia, kun ei tunnu tämä rakkaus loppuvan. Siksihän noi heitot sattuukin. No, parempi etten näytä hänelle tunteitani, enpähän tee itestäni pelleä.

Mut pakko vähän itkeä. Hän kun oli/on elämäni mies.

ap

Vierailija
7/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mies sanoi, että koska ei saa yhtä entistään takaisin eikä kukaan muu tunntu miltään, niin voisi yhtä hyvin voisi olla mun kanssa. Sekin sattui.

ap

Ymmärrän hyvin mielipahasi. Itse en kaipaa exääni takaisin, ja erokin oli jo molempien toive. Mutta silti välillä tuntuu pahalta kuulla samantyyppisiä kommentteja (tosin ne eivät ole vitsejä vaan suoraan minuun osoitettuja, esim yhteisiltä kavereiltä kuulee miehen vitsailevan pilkkasävyyn minun riittävyydestäni yhtään mihinkään). Minulla ei siksi, koska olisi tunteita miestä kohtaan, vaan ihan vain koska ihmisenä tuntuu pahalta kuulla joskus läheisen ihmisen irvailuja. Se on niin henkilökohtaista ja osuvaa ja siltä on vaikea puolustautua.

Sinulla vielä jos välität miehestä. Mahtakohan olla hiukan tahallisuuttakin noissa miehen vitseissä? Koska jos oli sanonut tuonkin että voisi olla yhtä hyvin sinun kanssasi kun ei ole ketään sopivaakaan ja tietää että kaipaisit häntä takaisin... Kyllä hänen täytyy tajuta loukkaavansa.

Vierailija
8/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kysele... miksi hajotat itsesi? Ihan siis itse.

sanoa sille, että tuntu pahalta vai pitäiskö vaan antaa olla...? Se kun tietää, että mulla on vielä kuitenkin tunteita ja olen kysynyt että onko sillä koskaan mielessä yhteenpaluu. Ehkä leikin vaan tunteetonta. :'(((( ap

En siis vinkunut ja vonkunut. On mulla sen verran itsekunnioitusta.

ap

Vierailija
9/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea ymmärtää, miksi roikut enää tuollaisessa junttihyypiössä. Vaikuttaa todella lapselliselta nuijalta. Mene eteenpäin, ei sinun kannata yksin jäädä, vaikka hän on tunnevammainen eikä löydä ketään. Sinulla on mahdollisuus saada paljon parempi mies ja onnellinen, aidosti rakastava loppuelämä.

Vierailija
10/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ymmärrän hyvin mielipahasi. Itse en kaipaa exääni takaisin, ja erokin oli jo molempien toive. Mutta silti välillä tuntuu pahalta kuulla samantyyppisiä kommentteja (tosin ne eivät ole vitsejä vaan suoraan minuun osoitettuja, esim yhteisiltä kavereiltä kuulee miehen vitsailevan pilkkasävyyn minun riittävyydestäni yhtään mihinkään). Minulla ei siksi, koska olisi tunteita miestä kohtaan, vaan ihan vain koska ihmisenä tuntuu pahalta kuulla joskus läheisen ihmisen irvailuja. Se on niin henkilökohtaista ja osuvaa ja siltä on vaikea puolustautua.

Sinulla vielä jos välität miehestä. Mahtakohan olla hiukan tahallisuuttakin noissa miehen vitseissä? Koska jos oli sanonut tuonkin että voisi olla yhtä hyvin sinun kanssasi kun ei ole ketään sopivaakaan ja tietää että kaipaisit häntä takaisin... Kyllä hänen täytyy tajuta loukkaavansa.

Olen vielä tosi väsynyt ja päätä särkee, joten kaikki tuntuu potenssiin kymmenen.

Mies on ylpeä siitä, että sanoo asioita suoraan, mikä on kyllä aika moukkamaista ja tahditonta.

ap

Vierailija
11/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut, että minä tyytysin mihinkään? (Paitsi tuossa yhdessä viestissäni...)

Vaikka en tunteitani miehelle näytäkään, niin silti sattuu!! :((

Kyllä mä tajuan, millainen epäkypsä selkärangaton paska se mies on! Mutta vaikka järki sanoo niin, niin tunteilleni en voi mitään.

Enkä tosiaan pysty miehiä katselemaan enkä suhdetta ajattelemaan edes kun tältä tuntuu. Ei näitä asioita pysty pakottamaan.

ap

Vierailija
12/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Onko sua koskaan aiemmin jätetty?

Oletko itse koskaan jättänyt?

Vierailija
13/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on mut aiemminkin jätetty ja olen myös itse jättänyt. En oli miesten kanssa ekaa kertaa pappia kyydissä, pitkiä suhteita on ollut neljä ja pelkkiä poikakavereita ehkä noin toiset neljä.

Mutta en ole ketään näin rakastanutkaan! En edes tiennyt, että sellainen rakastuminen on mahdollista. Tiedätkö, sellainen kun kaikki loksahtaa kohdalleen ja koko kehon täyttää täydellisen lämmin varmuuden tunne siitä, että tuota ihmistä voi rakastaa loppuelämänsä ja että tämä on nyt tässä? Sitä ei voi edes oikein sanoin kuvailla, sitä pakahduttavaa tunnetta. Enkä usko, että kovin montaa kertaa elämän aikana niin käy.

Tiedän kuulostavani typerältä ja tosi pikkumaiselta.

ap

Vierailija
14/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jälkeenpäin sanonut, että ei hänestä ole kenenkään kanssa tuntunut samalta kuin mun kassa, ja että hän todella rakastui muhun. Mutta se vaan loppui kuin seinään.

ap

Vierailija
15/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä miehessä on niin ihmeellistä? Kuulostaa lähinnä simppeliltä juntilta.

Vierailija
16/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan on. Olen töissä miesvaltaisella työpaikalla ja kuulen paljon miesten todellisia ajatuksia joita eivät vaimoilleen kotona varmaan uskalla ääneen sanoa. Todella silmiä avaavaa kuunneltavaa.

Noin 10 prosenttia miehistä on oikeasti kunniallisia, rehellisiä ja oikeamielisiä. Loput 90% on itsekkäitä ja pervoja tyyppejä jotka käyttävät aikansa oman egonsa kasvattamiseen ja oman mielihyvänsä hakemiseen.

Unóhda ap tuo mies. Hän selvästikin kuuluu siihen 90 prosenttiin miehistä jotka aiheuttavat tunteellisille naisille vain pahoinvointia.

Vierailija
17/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä miehessä on niin ihmeellistä? Kuulostaa lähinnä simppeliltä juntilta.

sanavalmis, erittäin huumorintajuinen (ja vielä samallalailla kuin minä) ja siinä on jotain karismaa. Oman polkunsa kulkija, tietää mitä (milloinkin) haluaa, itsevarma, tunteellinen ja sillä on maailman nauravimmat tummansiniset silmät.

Vierailija
18/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tääkin mies haluaisi olla (ja onkin jossain syvällä sisimmässään) kunniallinen, rehellinen ja hyvä.

Se on vaan jotenkin nyrjähtänyt eikä se oikeasti tahallaan ketään satuta tai kenellekään pahaa tahdo. Tuntee välillä syvää syyllisyyttä aiheuttamastaan tuskasta. Harmittavan helposti aina vaan unohtaa tuon syyllisyyden...

Peluri se ei tahallaan ole, kunhan vaan taitaa rakastaa rakastumista ja sitten masentuu pahasti kun se ensihuuma menee ohi...

Mutta hän on vieläkin se mies, jolle hymyilisin säteilevästi alttarilla. :((

ap

Vierailija
19/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siihen tuumas, vitsinä, että ei oo vielä sopivaa rakoa löytyny.

Tuntupas kivalta kuulla vieläkin, että minä(kään) en ollut se sopiva ja oikea rako :(( Surullinen olo tulee vieläkin. Ja tuolla tyypillä on tapana heitellä tommosia "vitsejä" :'( Helppohan sen on, kun ei ole mitään tunteita.

Kai nyt puolentoistavuoden jälkeen olit jo tietoinen, ettet ollut se sopiva "rako" tai muukaan. Ei kai tuo nyt voinut yllätys olla?

Vierailija
20/31 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäs menee kuralle moisen juntin takia, jonka jostain kuvitteellisesta syystä nostat aivan liian korkealle jalustalle... luehan kirjoituksesi ajatuksella. Mies tekee mitä haluaa, ja sä ruohonjuuritasolla koetat kaikkesi, että sun rako olis se minkä huolii lopulta, kunhan testailee ajan kuluksi mahdollisimman monia ennen sitä... voi matto sentään.