Lue keskustelun säännöt.
Jos nyt eroan, jään varmaan ikuisesti yksin.
30.07.2011 |
Mistä mä uuden miehen koskaan löytäisin... Vaan ehkä se on parempi olla yksinkin kuin tässä tilanteessa.
Kommentit (3)
Itse erosinV8v suhteesta vähän aikaa sitten, kun tuntui, että suhde oli laimentunut, eikä osattu parantaa sitä omin neuvoin.
Nyt tuntuu, että ero oli ehkä virhe. Samat fiilikset kuin sulla, pelottaa, että jään yksin,enkä löydä eksäni veroista. mietin, oisko jotain vielä ollut tehtävissä suhteen eteen. Ei kannata luovuttaa helpolla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niin en ikinä huolisi toista kaksilahkeista tilalle. Mikä nautinto olisi olla yksin, ilman toista jolle täytyy tilittää joka roskapussin vientikin...
Mulla oli aika samanlainen fiilis. Kymmenen vuoden parisuhde kariutui ja sen jäljiltä itsetunto oli aika huonossa jamassa. En osannut edes kuvitella, että voisin olla toisen miehen kanssa.
Sitten sain päähäni, että kokeilen pistää ilmoituksen nettiin. Ajattelin ihan periaatteesta käydä useammilla treffeillä, että pääsen kammostani eroon. Ja täytyy sanoa ettei se sitten niin kamalaa ollutkaan kun itsensä siihen pakotti. Nyt ei enää tunnu niin toivottomalta :)