Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusiko kaikki jo, että alen antaminen poliiseille on lahjontaa?

Vierailija
10.09.2011 |

Niin, vai vieläkä täällä asia veetuttaa joitakin?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090914356390_uu.shtml

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin Nyt-liitteessä ollut muutamia vuosia sitten juttu siitä, missä poliisit syövät ja missä saavat alennusta. Mun mielestä esim. Subwayssa saivat.

Muuten, motoristinakin saa tietyissä paikoissa alennusta, tosin ei se nyt mikään huomattava summa ole.

Vierailija
2/3 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin Nyt-liitteessä ollut muutamia vuosia sitten juttu siitä, missä poliisit syövät ja missä saavat alennusta. Mun mielestä esim. Subwayssa saivat. Muuten, motoristinakin saa tietyissä paikoissa alennusta, tosin ei se nyt mikään huomattava summa ole.

Motoristi ei ole virkamies. Motoristeille saa mielestäni antaa kaikki vaikka ilmaiseksi, jos se ravintolalle on ok. Siitä ei ole mitään yleistä haittaa.

Poliisin lahjonta asettaa poliisin luotettavuuden ja puolueettomuuden vaakalaudalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin Nyt-liitteessä ollut muutamia vuosia sitten juttu siitä, missä poliisit syövät ja missä saavat alennusta. Mun mielestä esim. Subwayssa saivat. Muuten, motoristinakin saa tietyissä paikoissa alennusta, tosin ei se nyt mikään huomattava summa ole.

Motoristi ei ole virkamies. Motoristeille saa mielestäni antaa kaikki vaikka ilmaiseksi, jos se ravintolalle on ok. Siitä ei ole mitään yleistä haittaa.

Poliisin lahjonta asettaa poliisin luotettavuuden ja puolueettomuuden vaakalaudalle.

Pääpointtini oli se, että tuosta on aiemminkin kirjoitettu (tosin silloin ilman kohua).