Taidatte olla jo täällä heti aamusta
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
No hyvä ettet sinä ole täällä. Sulla on onneksi parempaa tekemistä.
Teen tutkimusta ihmismielen pimeästä luonteesta ja pakkomielteistä. Sen takia tulin tänne, koska tiesin että sairaimmait teistä odottaneet palstan aukeamista koko yön.
Ap
Tämä on siitä harvinainen forum, että ei voi kirjoittaa ympäri vuorokauden. Sen takia täällä on oltava heti 7.00.00.😀
Joskus voisivat järjestää vauva 24h tapahtuman niin nähtäisiin riittääkä notkujia ympäri vuorokauden.
No mä valvoin yön, ei tullut uni millään ja katsoin sit yleisurheilua, kuuden jälkeen koiran kaa lenkille ja nyt aamiaisen jälkeen tulin tähän koneelle katsomaan miten Ajatusten Tonavat täällä virtaa.
Vierailija kirjoitti:
No mä valvoin yön, ei tullut uni millään ja katsoin sit yleisurheilua, kuuden jälkeen koiran kaa lenkille ja nyt aamiaisen jälkeen tulin tähän koneelle katsomaan miten Ajatusten Tonavat täällä virtaa.
Itse taidat olla ajatusten Aurajoki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taidat olla ajatusten Aurajoki.
🤣
Huomenta. Täällä taas. Ajattelin kohta mennä suihkuun ja keittää kahvit. Muut vielä nukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Joskus voisivat järjestää vauva 24h tapahtuman niin nähtäisiin riittääkä notkujia ympäri vuorokauden.
Samat jotka 20 vuotta sitten. Silloinhan palsta OLI auki 24/7
Puoliyohan tassa on kohta kasilla. Katson Colbertia ja mainosten aikana AV:ta.
Terveisia USAsta.
No hyvä ettet sinä ole täällä. Sulla on onneksi parempaa tekemistä.