Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten teen sellaisen rennon ja muodikkaan nutturan?

Vierailija
10.09.2011 |

vinkkejä kun tuntuu ettei millään onnistu multa. tukkaa on olkapäille asti. ei ole hyvännäköinen kun vain kietaisen kiinni. ja mielellään ihan alusta asti neuvot,mitä tuotetta jne. kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka saa tehtyä yhden hiuslenkin avulla. vai tarkoitatko ihan kunnolla pinneillä kiinnitettävää nutturaa, vai millaista?

Vierailija
2/8 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysä ja rento mut ei onnistu multa vaikka tehtäis yhellä lenkillä. siis kerro miten sen teet mä en osaa niin et olis hyvännäkönen.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykäse sitä irti päänahasta niin se löystyy. Sit kieputat hiuksia ja laitat toisella hiuslenkillä kiinni. Tätäkin voit vielä pöyhöttää niin ei ole turhan kireellä ;) Aika moni laittaa vielä pinnin pari tueks, mutta ne ei näy.

Vierailija
4/8 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ensin laittaa ponnarin, sitten kiertää hiukset kohtuullisen tiukalle kierrokselle ensin oman akselinsa ympäri, sitten sen lenksun ympärille, ja työntää pään lenksun välistä.

Vierailija
5/8 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mulla on kaula kuristumassa lenksuun. Miksi helvatassa mun piti mennä työntämään pää tuolta lenksun välistä...? Studpid me... krääh.

Vierailija
6/8 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa luin, aika uskaliasta suositella tuollaista. Ehkä vitosella on pienempi pää kuin sinulla tai jotain. Onneksi en itse ehtinyt päätäni työntää sinne lenksun väliin!

... mulla on kaula kuristumassa lenksuun. Miksi helvatassa mun piti mennä työntämään pää tuolta lenksun välistä...? Studpid me... krääh.

Vierailija
7/8 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa luin, aika uskaliasta suositella tuollaista. Ehkä vitosella on pienempi pää kuin sinulla tai jotain. Onneksi en itse ehtinyt päätäni työntää sinne lenksun väliin!

kiitos nauruista!

Vierailija
8/8 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin teet korkean ponihännän, ja tuperaat ne latvat. seuraavaks vaa pyörität mytyksi (:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi