Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä taas osataan. Autoton saattaa joutua maksamaan satasia kuussa parkkipaikasta

Vierailija
10.09.2011 |

Kyllä on hienoa kun poliittinen johto on kokoomusenemmistöinen.

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/autoton_saattaa_maksa…

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka Pudasjärvellem, siellä ei ole mitään.

Vierailija
2/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin paljon enemmänkin, eikä käytetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka myyntihinta vastaa todellisia kustannuksia. Sittenhän sen arvo voi tietysti nousta tai laskea kuten muidenkin osakkeiden.

Vierailija
4/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä onnistu hoito ilman julkista puolta.

helvetin paljon enemmänkin, eikä käytetä.

Vierailija
5/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parkkipaikka voi maksaa 40000-65000, kun parinkymmenen neliön yksiön saa esim. 100000 eurolla?

Vierailija
6/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaaan Pudasjärvelle muuttamista =)

Vierailija
7/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaaan Pudasjärvelle muuttamista =)

Muuttaisin välittömästi pienempään kaupunkiin, mutta kun ei ole töitä muualla.

Vierailija
8/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttämässä en ole täällä käynyt, enkä tule menemään ja itse jos sairastun, kierrän tasan julkisen terveydenhuollon kaukaa, kuten tähänkin asti. En halua kuolla hoitovirheeseen.

Vierailija
9/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle ei ole juuri mitään tarjolla yksityisellä puolella. Ota asioista selvää. Ykstyisen sairaanhoidon tarjonta on Suomessa todella vähäinen, ei riitä erikoisosaamista eikä resusseja varsinkaan lasten vaikein sairauksien kohdalla.

Esim. montako lasten teho-asastoa on yksityisellä puolella?

5, lapseni sairastavat vakuutusten turvin, synnyttämässä en ole täällä käynyt, enkä tule menemään ja itse jos sairastun, kierrän tasan julkisen terveydenhuollon kaukaa, kuten tähänkin asti. En halua kuolla hoitovirheeseen.

Vierailija
10/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ainakin ihmisarvoisen lopun.

Ja toisella lapsellani on krooninen sairaus, johon saa huomattavasta parempaa hoitoa yksityisellä!

Ota itse asioista selvää. Taidat olla joku tunarilähäri itse.

Vierailija
11/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista saa esim. syöpähoitoja - mutta saapa myös upotettua kaikka rahansa... Vähän ot, mutta eipä vaikkapa Pavarottikaan parantunut syövästään, vaikka tuhlasi omaisuutensa kalliisiin hoitoihin.

sulle ei ole juuri mitään tarjolla yksityisellä puolella. Ota asioista selvää. Ykstyisen sairaanhoidon tarjonta on Suomessa todella vähäinen, ei riitä erikoisosaamista eikä resusseja varsinkaan lasten vaikein sairauksien kohdalla.

5, lapseni sairastavat vakuutusten turvin, synnyttämässä en ole täällä käynyt, enkä tule menemään ja itse jos sairastun, kierrän tasan julkisen terveydenhuollon kaukaa, kuten tähänkin asti. En halua kuolla hoitovirheeseen.

Vierailija
12/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kelpuutat kuitenkin hoidon lapsesi kohdalla, jos joutuu vaikka pahaan onnettomuuteen, tai sairastuu henkeäuhkaavasti.

Ja toisella lapsellani on krooninen sairaus, johon saa huomattavasta parempaa hoitoa yksityisellä!

Vierailija
13/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsipotilaita he eivät hoida ollenkaan.

Onhan niitä yksityisiä sairaaloita Suomessakin joista saa esim. syöpähoitoja - mutta saapa myös upotettua kaikka rahansa... Vähän ot, mutta eipä vaikkapa Pavarottikaan parantunut syövästään, vaikka tuhlasi omaisuutensa kalliisiin hoitoihin.

Vierailija
14/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esim. hammaslääkäreistä moni tekee töitä sekä yksityisellä että julkisella puolella? Jotenkin huvittaa kun ihmiset kehuvat kuinka hyvää hoitoa saavat siellä yksityisellä asemalla (toisin kuin julkisella puolella), vaikka oikeasti samat lääkärit pyörittää myös paikkakunnan julkista toimintaa :D

Vierailija
15/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi heillä juuri on vakuutukset. Että saavat hyvää hoitoa, eivätkä joudu puoskarien hoteisiin.

Vierailija
16/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se tuleva mediamaksu. Maksat siis tv-luvan, vaikka taloudessa ei ole koko vastaanotinta. Mahtavaa! Kiitos, päättäjät! :/

Ei luulisi olevan vaikea tehdä kanavapakettikortit myös tietokoneille. Eli tv-kanavat pois netistä yleisestä jaosta, ja ostakoon kortin, joka haluaa sieltä ohjelmia katsoa! Mutta ei - kansaa rahastetaan, ja se raha on kiskottava vaikka katuojasta!

Ei luulisi olevan vaikeaa sekään että joka parkkipaikan haluaa, se maksakoon maksun. Mutta ei - enemmän rahaa saadaan kun otetaan kaikilta! Mrr!!

Vierailija
17/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne maksaa about 20 000 €. Sen lisäksi pitää maksaa kuukausittain about 20 € autopaikan hoitokuluja.

että hieman harhaanjohtava kirjoitus kaikenkaikkiaan.

Vierailija
18/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisen puolen hammaslääkäreistä on vielä opiskelijoita tai muita osaamattomia.

Yksityisellä puolella lääkärien on skarpattava, joten yllättäen julkisen puolen luuserikin osaa alansa paremmin, kun muuten menee asiakkaat ja raha.

Vierailija
19/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä oikein kuvittelet noiden vakuutusten vaikuttavan?

Siksi heillä juuri on vakuutukset. Että saavat hyvää hoitoa, eivätkä joudu puoskarien hoteisiin.

Vierailija
20/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on hyvä julkinen liikenne ja pääsee ympäri maailman lähtemään todella kätevästi. Ja auton pitohan ylipäätään on älyttömän kallista. Suorastaan rahan haaskausta.

Asun pohjois-Suomessa maalla ja auto on kyllä pakollinen. Pusseja kulkee muutama per päivä ja minne lie kulkevatkaan. Kauppaankaan en pääsisi ilman autoa tai no pyörällä tietenkin, mut sais polkea 15 km sivuunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme