Gallup: Kumpi kauniimpi pullea vai laiha?
Kumpi näistä miellyttää enemmän lihava malli vai laiha malli? Pohdin tätä, kun painin itse näiden kauneusihanteiden kanssa.
Laiha malli:
http://www.fashionihub.com/wp-content/uploads/2010/03/skinny1.jpg
ja
http://all4women.co.za/files.php?file=photos/skinny1_619836613.jpg
Lihava malli:
http://www.bbsize.com/images/profile/ashleyg04.jpg
ja
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQoLU5Fg8qp7PW2JRIHoOWIvIXTbTgx…
Kommentit (62)
noista. ihanne mitat on 150-160 pitkä, 45-53kg ja c75 ylöspäin.
2 vähän jo liian laiha. Nuo xl-mallit vaan ovat lihavia, ei siitä mihinkään pääse. Ja läski ei ole kaunista.
On aivan ihan ja seksikäs, ehdottomasti paras
M48
http://www.totalprosports.com/2011/09/12/the-sexiest-volleyball-picture…
...on kyllä meikäläisen silmään parhaiten sopiva ;)
Eli tätä kuvaa tarkoitin :)
http://www.totalprosports.com/wp-content/uploads/2011/09/Sexy-Volleybal…
Ehdottomasti paras noista ehdokkaista.
M33
ovat ehdottomasti kauniimpia! 3 on kaunein. 1 ja 2 näyttää sairailta :-/
Tämä todellakin riippuu ihmisestä, mutta minusta sinun tulisi hoitaa kauneusongelmasi toisella tavalla. Oletan että sinulla on itsetunto-ongelmia. Minusta sinä et päädy pitämään kehostasi sillä tavalla, että saat vauvapalstan naiset haukkumaan lihavia naisia. (Tai laihoja) Sinun kannattaaz opetella hyväksymään itsesi, koska sisimmässäsi tiedät, että ne laihat (tai pulleat) eivät ole sen parempia ihmisiä. Minulle tuotti vaikeuksia omaksua sellainen tieto, etten tarvitse hyväksyntää KENELTÄKÄÄN.
Ja sitten asiaan: ensimmäinen laiha malli oli todella todella kaunis, toinen oli ruma. Ensimmäinen pullea malli oli myös kaunis, toinen pullea malli oli epäsuhtainen (hoikka ylävartalo, paksu alavartalo)
1. panisin
2. karannut hoidosta >>> pakkoruokintaan
3. hot ja todella panisin
4. panisin
Jos 4 ei ole fotosopattu, niin sehän pelkkää timmiä reisilihasta ja tissiä koko nainen. 3.on nimenomaan luvuisen pehmeän naisellinen.
2. on liian laiha
1. ja 3. ja 4. heissä kaikissa on positiivista se että löytyy vyötärö ja lantio. Kapeampi vyötärö ja leveämpi lantio eli juuri niin kuin naisella kuuluu ollakin. Eivät ole siis mitään tasapaksuja.
Jos näistä pitää valita, valinta on nro 1.
Ihanne olisi kuitenkin jossain 1. ja 3. välissä eli pidän hoikista mutta silti muodokkaista naisista. Muodokkuus tarkoittaa tässä sitä että vaikka on perusolemukseltaan hoikka silti omistaa rinnat, vyötärön ja lantion.
1. panisin
4. panisinJos 4 ei ole fotosopattu, niin sehän pelkkää timmiä reisilihasta ja tissiä koko nainen. 3.on nimenomaan luvuisen pehmeän naisellinen.
1. panisin
4. panisinJos 4 ei ole fotosopattu, niin sehän pelkkää timmiä reisilihasta ja tissiä koko nainen. 3.on nimenomaan luvuisen pehmeän naisellinen.
Kolmonen ja nelonen. Pitäähän naisissa olla jotain mistä pitää kii. Eriasia jos puhutaan lihavista, tyyliin 100kg-200kg. En heitäkään väheksy vaan elämäntapojen pitäisi muuttua. Hekin ovat ihmisiä ja tunteita, varmaan heillä on huono itsetunto.
3 ja 4. Hieman pulleat, rintavat, reheväpeppuiset ja reitevät naiset saavat minut hulluksi...
Tämä on muuten jännää kun katsoo näitäkin vastauksia. Naiset luulevat, että kaikki miehet pitävät laihoista/mallimitoissa olevista naisista. Ja media tukee tätä käsitystä parhaansa mukaan.
Mutta moni mies tykkää rehevämmistä!!!
Ykkösellä paras vartalo, mutta se on liian poikamainen ja tasapaksu. Kaksi viimeistä ovat kasvoiltaan hyvin kauniita, mutta liian tukevia ovat minun makuuni. Kakkonen on joka tavalla aika epäseksikäs eikä mielestäni lainkaan kaunis.
Eli parhaimman näköinen nainen on pitkähiuksinen, hoikka ja kaunis kasvoiltaan. Vartalon pitää olla naisellinen, mutta hyvinkin hento ja kapea nainen voi olla sellainen. Rintojen ja takapuolen absoluuttisella koolla ei ole niinkään väliä kunhan suhteet ovat kunnossa. Itse asiassa pidän eniten hyvin hoikista ja siroista naisista. Pituus ja rotevuus ei ole plussaa. Siinä 170 cm menee aika ehdoton yläraja. Tämäkin tuntuu olevan monen naisen harhaluulo, että miehet preferoisivat malleja ja missejä. Paras pituus naiselle on siinä 165 cm paikkeilla.
1 ja 3, erikseen tai mieluiten samalla kertaa :-) Ei kaikki miehet himoitse hoikkaa tai kurvikasta naista, voi himoita hoikkaa ja kurvikasta ja myös moni muukin asia vaikuttaa. Seurustelin kauan sitten erittäin hoikan, mutta todella rintavan naisen kanssa. Tämänhän voisi luulla olevan joka miehen unelma, mutta eron jälkeen etsin ensimmäiseksi sänkyyni todella isopeppuisen ja pienirintaisen naisen, hän vaan sattui kiihottamaan minua todella paljon. Nykyinen kihlattuni taas on jotain aivan muuta.
M35
tuo kolmas on aika lähellä optimia. Ykkönen ja kakkonen liian laihoja.
Mutta on todella paljon kiinni siitä miten kantaa vartalonsa. Tunnen useita naisia jotka pyylevähkön puolella mutta itsevarmoja ja hyvällä ryhdillä liikkeellä. Ja todella tyylikkäitä (lue himottavia) naisia vaikkei ihan hoikkia olekaan. Eli selkä suoraksi, hartiat pois kyyrystä ja ja kookkaille rinnoille kunnolla tukea ja nostetta ja lähemmäs toisiaan pois sieltä kainaloista. Eikä tarvitse hävetä!
Nainen saa ja pitää olla naisellinen ja äidit äidillisiä (jos vaan välillä muistavat olla myös rakastajia...).
T. M36
mieltä jos pituutta 165, koko 40 ja 80D? Koen itseni pullukaksi.
Nainen 34 vuotta
2 kamala. 3 ok. 4 aika oudosti muodokas, kaunis toki.
pientä bi-vikaa minussa piilee, ja olen huomannut, että tunnen vetoa hieman pyöreämpiin ns. pehmeisiin naisiin. itse olen normaalipainon alarajoilla. Pursuavat mahamakkarat on jo toinen juttu, mut saa ns. olla mistä ottaa kiinni.
on ihania ne jotka noista kahdesta ekasta pitää on poikiin kallellaan olevia pedofiilejä. Tuo kauneus ihanne on homojen muotisuunnittelijoiden lanseeraama.
kaikki kyllä käy mutta sitä kolmas olisi mieluisin
tuo numero 1. Vau, todella kaunis vartalo ja pienet rinnat,hmmm. Kakkonen liian laiha ja nuo loput sit ei nappaa liikaa runsautta makuuni.