Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saarijärvi, Kukonhiekka 1987-1990..?

Vierailija
09.09.2011 |

Kuka muistaa käyneensä? Mitä jäi mieleen vai jäikö mitään?

Minä muistan innostuneen "kutinan" kun lähtöä suunniteltiin koko viikko, mitä päälle, miten hiukset, millanen meikki, mikä suunnitelma... Onkohan Se siellä?? Bussikuljetus, maksoi 10mk muistaakseni. Käteen leima, sit sisään kuljeksimaan rinkiä discon lattian ympäri, poikia pälyillen, niitä Ihania etsien.. Ulkopuolella metsikössä, junaradan liepeillä juotiin porukoilta nyysittyä viinaa, yleensä monen sortin sekoitusta, joka oli Niin Pahaa, mutta päähän nousi.. ja tunnelma nousi päähän yhtä lujaa.. Ihania iltoja, väsyneitä öitä... =0)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti. Kävin myös Jämsän Pavilla. 

No nyt tulikin mieleeni Pavi ja Danny. Hän tempaisi minut  sinne - mihin lie - johonkin korokkeelle tyyliin Bruce & Frendien Monica.

- n68v -

Vierailija
22/25 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntikausien meikkaus. 70-luvulla liftattiin motarilla. Ensin piti kävellä jonkun matkaa, että isä ei nähnyt parvekkeelta.

- n68v -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisasuoja 1974 - 2014 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä Kukonhiekassa grillissä joka kolmas viikonloppu ja palkkana oli kausikortti jolla pääsi sisään ilmaiseksi Kukonhiekkaan ja Kisasuojaan.

Muistan just samoja juttuja kuten sinäkin. Mahtavia muistoja! Muutama olut tms. junaradalla... Ja miten viatonta se kuitnekin oli, kun vertaa nykymaailman meininkiin. Ai että mä kaipaan noita aikoja!

Parasta oli kun Kukonhiekan disco oli oma osastonsa ja humppatanssit soi seinän takana. Silloin tunnelma oli parhaimmillaan. Tunnelma lässähti, kun disco puretiin ja siirryttiin pitämään ne eri iltoina tanssien kanssa.

Kisasuoja purettu sittemmin. Vuonna 2014.

Vierailija
24/25 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Los Angelesin kisakesänä -84, huippupaikka.

Vierailija
25/25 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMPA TEILLÄ OLLUT ANKEAA .ilmakos suljetulta samalla koneella vastailette toisillenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän