Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kun suhde ei vaan toimi

Vierailija
09.09.2011 |

on erilaiset ajatukset elämästä,eri mielenkiinnot...

Mies on kenties ADHD,ainakin on niin meneväinen.

Lopetanko vain kokonaan?

On tässä yritetty yrittämistään...

Vaan ei toimi niin ei toimi.

itse olen rauhallinen koti-ihminen ja toinen kaipaa

menoa ja meininkiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarkoita, että hän olisi ADHD tai narsisti. Se tarkoittaa, että hän ei ole rauhallinen koti-ihminen. Se, että ihminen ei ole rauhallinen koti-ihminen ei ole diagnoosin peruste.

Samalla tavalla sinä olisit eristäytyvä erakko, jolla on asosiaalinen persoonallisuus.

Vierailija
2/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita liian erilaista kumppania..tulee riitaa vaan liikaa.Ja jo kotikasvatus on niin erilaista monella.Moni asia ei ihan heti avaudu toiselle jos koskaan.

ei tarkoita, että hän olisi ADHD tai narsisti. Se tarkoittaa, että hän ei ole rauhallinen koti-ihminen. Se, että ihminen ei ole rauhallinen koti-ihminen ei ole diagnoosin peruste.

Samalla tavalla sinä olisit eristäytyvä erakko, jolla on asosiaalinen persoonallisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaisi jäädä kotiin nysväämään tai jämähtää sohvalle tv:n ääreen. Kaipaan säännöllistä liikuntaa, meneminen ei minun kohdalla tarkoita rilluttelua. t.mies

Vierailija
4/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat meistä kulkee tuosta väliköstä.Elämäntilanteet tekee ihmisistä kai erilaisia.Toisia viehättää erilaisuus mitä ei itsessä ole tai joku haluaa vaan jyrätä sun yli.Hiljaiset ihmiset on usein älykkäämpiä kuin ne meteliä pitävät.Sosiaalisesti ulospäinsuuntautuneet on sormi suussa monissa muissa asioissa,esim raha-asiat hoidetaan miten sattuu jne.

Vierailija
5/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemissä kun on niin sosiaalinen iloinen veitikka huumeiden ja pahoipitelyn takia.Ihan hyvä olla hiljainen vaan.

Vierailija
6/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemissä kun on niin sosiaalinen iloinen veitikka huumeiden ja pahoipitelyn takia.Ihan hyvä olla hiljainen vaan.

Vierailija
7/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukaa erillänne ja rakastakaa toisianne kun näette. Silloin kumpikin saa aikaa tehdä sitä mitä haluaa, sinä olla rauhassa kotona ja mies mennä pitkin maailmaa.

Vierailija
8/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suhde ei toimi nii lopeta suhde. Kyllä sä ite tiedät että kannattaako siinä olla.

Yks juttu mihin pitää puuttua on toi sun sanoma "mies on varmaan ADHD". Et ilmeisesti taida tietää mistä puhut. Mun miehellä on _diagnosoitu_ ADHD ja se on sellanen kotikissa ku vaan olla ja voi. Tietty sillä on niitä kiireisiä hetkiä mutta kanavoi ne esim. pelaamalla. Kaikki ei tosiaan menee kokoajan pää kolmantena jalkana tuolla ulkona jne. Ei kannata yleistää. Ja tuskin kannattaa käyttää koko termiä jos ei ole diagnosoitu ihminen kyseessä.

Vierailija
9/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat meistä kulkee tuosta väliköstä.Elämäntilanteet tekee ihmisistä kai erilaisia.Toisia viehättää erilaisuus mitä ei itsessä ole tai joku haluaa vaan jyrätä sun yli.Hiljaiset ihmiset on usein älykkäämpiä kuin ne meteliä pitävät.Sosiaalisesti ulospäinsuuntautuneet on sormi suussa monissa muissa asioissa,esim raha-asiat hoidetaan miten sattuu jne.

Sosiaalisesti vilkkaat eivät jyrää ketään, jyrääjät jyräävät. Hiljaiset ihmiset voivat olla älykkäitä tai ei, sosiaalisesti älykkäät voivat olla älykkäitä muillakin aloilla tai sitten ei.

t.kinesteettisesti ja sosiaalisesti älykäs entinen kympin oppilas jolla raha-asiat kunnossa