Jaksatko töiden jälkeen mennä jumpalle?
munn pitäs hakea lapsi hoidista antaa valipala bussissa,viedä liikuntakeskuksen lapsiparkkiin,mennä itse vaihtaa vaatteet-tunnin jumppa,pukeutuminen,lapsi parkista,kävely bussi pysäkille ja bussiin (30min suuntaansa)...oltas vasta ilta 7 kotona :O
Kommentit (4)
tilanteeni on toisenlainen. Syön välipalan töissä,Haen nuorimman päiväkodista, laitan ruokaa,mies jää kotiin, vaihdan jumppavaatteet, lähden jumppaan autolla (10min), tulen takaisin, syön itse. Sitten mies lähtee salille/lenkille. Aikaa kuluu siis jumppareissuun mx 1h 20min matkoineen. Tuollasella aikataululla kuin sinulla ja kulkemisella en kävisi jumpissa vaan esim. illalla lenkillä ja siihen päälle vähän lihaskuntoa vaikka käsipainoilla ym. En haluaisi viedä lasta päiväkodista taas uuteen hoitoon.
Eikö kannattaisi tuossa tilanteessa harkita ihan hyötyliikuntaa? Lapsi rattaisiin ja kävellen/hölkäten kotiin tarhasta (ota lenkkivaatteet töihin mukaan). Lapselle vaikka banaani tai muu eväs käteen, jos on kovin nälkäinen heti tarhapäivän jälkeen.
eikä lapsikaan jaksaisi.
Olen aina käynyt illalla sitten, kun lasten isä on ollut kotona ja päivällinen syöty. Paras aika oli käydä (kun lapset päiväkoti-ikäisiä) illan vikassa jumpassa niin mies laittoi lapset nukkumaan sillä aikaa :-)
mutta sinuna kävisin ehkä kerran viikossa, korkeintaan kahdesti.