Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun avaat pakastimen, onko suurimmassa osassa tuotteita -30% lappu?

Vierailija
09.09.2011 |

Meillä on, ja melkein puolessa jääkaapinkin ruoista.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kalat (ahven, siika, kuha ja hauki) olevan voitolla pakastimen sisällössä.

Vierailija
2/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asui kerran hamstraaja, joka säilyi pakastimeen koko lähikaupan kaikki aletuotteet. Mua etoaa, en luota siihen ,että säilyisivät pakkasessa kauaakaan hyvänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastan vain ehdottoman tuoretta, sillä pakastus ei paranna mitään tuotetta. Enimmäkseen siellä on luomupossua ja poroa, koska ostan ne kokonaisena tai puolikkaana.

Vierailija
4/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tuoreena pakastettuja.

Vierailija
5/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-50% on alennukset. no harvoin niitä tulee ostettua =D eli ei niitäkään kaappi täynnä ole. nyt taitaa olla yksi eilen ostettu piirakka.

Vierailija
6/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on se mistä emme tingi.

Yhden kermapurkin olen elämässäni ostanu alesta, päiväys oli menossa seuraavana päivänä ja tarvitsin kerman heti.

Vierailija
7/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakastin on täynnä lihaa, puolet siitä naudan sisä- ja ulkofilettä. Ostettu 10 €/kg työpaikkani myymälästä.

Vierailija
8/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on, ja melkein puolessa jääkaapinkin ruoista.

"Halpa hinta, paska laatu..."

Vierailija
9/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin luullut täältä löytyvän sielunsisaria?

hengissä ollaan vielä kaikki, vaikka aina syödään noita -30%

Vierailija
10/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin pieni pakastin ettei sinne mahdu paljoa, mutta ostan nykyään lihaa vain alesta. Muuten syödään papuja ja linssejä.

Vierailija
11/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengissä ollaan vieläkin.

Vierailija
12/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu koskaan ostettua ale-ruokia.

Ainoo poikkeus "ale-ruuasta" on nää joulusuklaat jne. mutta niissäähän ale ei johdu juuri umpeutuvasta päiväyksestä.

Vierailija
13/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastimessa on itse pomittuja marjoja; vadelmia, mustikoita, mansikoita ja puolukoita, lihaa;jänispaisti, hirvipaisti ja jauhelihaa. Itse leivottua pullaa vierasvarana. Ja sitten löytyy jäätelöä ja pakastettua pinaattia ja keittojuureksia.

Vierailija
14/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko tosiaan, että kun ostat sen saman tuotteen edellisenä päivänä täyteen hintaan ja joku toinen seuraavana päivänä alennushintaan sen laatu olisi jotenkin huonontunut? Siihen samaan parasta ennen päiväykseenhän te molemmat katsotte?

Itse asiaan. Meillä on niin pieni pakastin, että oikein harmittaa, kun ei voi aina kaupasta ostaa, jos on alennushintoja. Lihaa ostan aina jos mahdollista punaisilla lapuilla, maitotuotteet esim. täytyy ostaa täyteen hintaan koska menekki ei ole niin nopea kuin päiväys vaatisi.

Vierailija
15/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päiväys on menossa vasta huomenna.Ei ne kaikki aletuotteet aina saman päivän päiväyksellä ole,tosin nekin voi vallan hyvin pakastaa.

Vierailija
16/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy,ja hengissä ollaan.

Vierailija
17/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taatusti ole. ja pakstaminen ei pysayta tuotteen huononemista (hidastaa vaan), joten ne -30% pitaa syoda heti!

Vierailija
18/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina varmaan joku -30%-tuote löytyy.

Vierailija
19/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo, eikä tuu.

En todellakaan pakasta mitään sellaista mikä on jo kerran pakkaajan toimesta ollut pakastettuna ja sulatettu myyntiä varten. Snellmannin lihaa on harvoin -30% lapuilla.

Saan ilmaiseksi silloin tällöin puolikkaan sonninruhon. Lähituottajalta ostan puolikkaan sianruhon. Mun mies ja poika metsästävät pienriistaa ja hirveä. Lihamylly löytyy kotoa ja sillä saan juuri sellaista jauhelihaa kuin haluan.

Itse haalin metsästä sienet ja marjat. Omenat, juurekset ja suuren osan vihanneksista kasvatan itse.

Ruoka on mulle tärkeä asia ja laadusta en ala tinkimään.

Vierailija
20/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me niitä tuotteita siellä pakastimessa ikuisuuksia haudota, yleensä muutaman päivän sisällä siitä päiväyksestä tulee kuitenkin syötyä tai tehtyä niistä ruokaa. Säilyvät ne siellä pakastimessa kuitenkin paremmin kuin jääkapissa, joten siellä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä