Kun avaat pakastimen, onko suurimmassa osassa tuotteita -30% lappu?
Meillä on, ja melkein puolessa jääkaapinkin ruoista.
Kommentit (30)
Naapurissa asui kerran hamstraaja, joka säilyi pakastimeen koko lähikaupan kaikki aletuotteet. Mua etoaa, en luota siihen ,että säilyisivät pakkasessa kauaakaan hyvänä.
Pakastan vain ehdottoman tuoretta, sillä pakastus ei paranna mitään tuotetta. Enimmäkseen siellä on luomupossua ja poroa, koska ostan ne kokonaisena tai puolikkaana.
-50% on alennukset. no harvoin niitä tulee ostettua =D eli ei niitäkään kaappi täynnä ole. nyt taitaa olla yksi eilen ostettu piirakka.
Ruoka on se mistä emme tingi.
Yhden kermapurkin olen elämässäni ostanu alesta, päiväys oli menossa seuraavana päivänä ja tarvitsin kerman heti.
Mutta pakastin on täynnä lihaa, puolet siitä naudan sisä- ja ulkofilettä. Ostettu 10 €/kg työpaikkani myymälästä.
Meillä on, ja melkein puolessa jääkaapinkin ruoista.
"Halpa hinta, paska laatu..."
olisin luullut täältä löytyvän sielunsisaria?
hengissä ollaan vielä kaikki, vaikka aina syödään noita -30%
on niin pieni pakastin ettei sinne mahdu paljoa, mutta ostan nykyään lihaa vain alesta. Muuten syödään papuja ja linssejä.
Ei tuu koskaan ostettua ale-ruokia.
Ainoo poikkeus "ale-ruuasta" on nää joulusuklaat jne. mutta niissäähän ale ei johdu juuri umpeutuvasta päiväyksestä.
Pakastimessa on itse pomittuja marjoja; vadelmia, mustikoita, mansikoita ja puolukoita, lihaa;jänispaisti, hirvipaisti ja jauhelihaa. Itse leivottua pullaa vierasvarana. Ja sitten löytyy jäätelöä ja pakastettua pinaattia ja keittojuureksia.
Meinaatko tosiaan, että kun ostat sen saman tuotteen edellisenä päivänä täyteen hintaan ja joku toinen seuraavana päivänä alennushintaan sen laatu olisi jotenkin huonontunut? Siihen samaan parasta ennen päiväykseenhän te molemmat katsotte?
Itse asiaan. Meillä on niin pieni pakastin, että oikein harmittaa, kun ei voi aina kaupasta ostaa, jos on alennushintoja. Lihaa ostan aina jos mahdollista punaisilla lapuilla, maitotuotteet esim. täytyy ostaa täyteen hintaan koska menekki ei ole niin nopea kuin päiväys vaatisi.
ja päiväys on menossa vasta huomenna.Ei ne kaikki aletuotteet aina saman päivän päiväyksellä ole,tosin nekin voi vallan hyvin pakastaa.
ei taatusti ole. ja pakstaminen ei pysayta tuotteen huononemista (hidastaa vaan), joten ne -30% pitaa syoda heti!
mutta aina varmaan joku -30%-tuote löytyy.
Ei oo, eikä tuu.
En todellakaan pakasta mitään sellaista mikä on jo kerran pakkaajan toimesta ollut pakastettuna ja sulatettu myyntiä varten. Snellmannin lihaa on harvoin -30% lapuilla.
Saan ilmaiseksi silloin tällöin puolikkaan sonninruhon. Lähituottajalta ostan puolikkaan sianruhon. Mun mies ja poika metsästävät pienriistaa ja hirveä. Lihamylly löytyy kotoa ja sillä saan juuri sellaista jauhelihaa kuin haluan.
Itse haalin metsästä sienet ja marjat. Omenat, juurekset ja suuren osan vihanneksista kasvatan itse.
Ruoka on mulle tärkeä asia ja laadusta en ala tinkimään.
ei me niitä tuotteita siellä pakastimessa ikuisuuksia haudota, yleensä muutaman päivän sisällä siitä päiväyksestä tulee kuitenkin syötyä tai tehtyä niistä ruokaa. Säilyvät ne siellä pakastimessa kuitenkin paremmin kuin jääkapissa, joten siellä sitten.
Näyttää kalat (ahven, siika, kuha ja hauki) olevan voitolla pakastimen sisällössä.