Olen 18 vuotias ja minulla on 35 vuotias miesystävä. Kysyttävää?
Kommentit (42)
Itse olin tuon ikäinen kun tapasin exäni (jän 19 vuotta vanhempi minua). Suhde loppui seitsemää vuotta myöhemmin miehen pettämiseen.
T.35v nainen
oma mieheni vanhempi myös vaikkei ihan 17-vuotta, mutta tiedän pariskuntia suuremmallakin ikäerolla ja siksi en ihmettele.
Korkeintaan sitä kysyn onko ap kypsän oloinen ikäisekseen, niin, että 35-vuotias on hänestä viehättynyt?
Jo tuota meidän ikäeroa pidän suurena.
Eikö sua häiritse, että hän voisi olla isäsi? (iän puolesta)
mies kiinnostunut vaan tiukasta kropasta?
Ja heivaa sut sivuun kun vanhenet/lihot ja miehen täytyy taas etsiä uusi tiukkakroppainen tyttönen.
Jos olet, niin mikä ikäisen kanssa? Minkä näköinen olet? Esim. tumma/vaalea? Pyöreä/hoikka?
Itse asiassa minua ei häiritse, että mies voisi olla isäni.
Tapasin miehen kun olin 16 vuotias. Saattaa kuulostaa sairaalta, mutta niin se vain on. Olen moneen kertaan miettinyt, että olisiko näin, että hän olisi kiinnostunut vain minun vartalostani eikä minusta, mutta voin kertoa, ettei näin ole. Enkä usko, että hän heivaisi minua minnekkään.
Kyllä, olen aikaisinkin seurustellut. Viimeisin miesystäväni oli 24 vuotias. Hän oli italialainen tumma. Ei hoikka ei lihava vaan lihaksikas mies :)
tuo on pahimpia asioita, mitä tyttärelle pelkää tapahtuvan. jos 16-vuotias tois kotiin jonkun reilusti vanhemman ukon, niin kyllä ketuttais. ukollahan ei oo kaikki reilassa, jos seukkailee lapsen kanssa, ja tyttö rukka näyttää tyhmyytensä juurikin noin. mutta aina löytyy tuollaisia tyttöjä, jotka luulevat saavuttavansa jotain olemalla vanhan miehen kanssa. ja mieshän on varmasti tyytyväinen.
Miehessä viehätti raha. Erosimme (olin 22v) kun kyllästyin miehen mustasukkaisuuteen ja sain järkeä päähäni.
Älä ap siedä mitään paskaa!
Luulisi, että 18-vuotiaalla olisi muutakin tekemistä kuin roikkua täällä.
nyt ainakaan lasta mene ensimmäisenä tekemään. saattaa myöhemmin kaduttaa, kun eroatte ja joudut olemaan sen ukon kanssa tekemisissä loppuikäsi (tai miehen loppuiän :)) ajan. vai miten tänne vauvapalstalle eksyit...?
Sinulle Äiti :) En varsinaisesti seurustellut tuon miehen kanssa silloin 16 vuotiaana. Irc-gallerian kautta hän tuli kommentoimaan minulla ja siitä alkoi pikkuhiljaa kehittyä kaverisuhde. Mutta näin siinä sitten kävi. Ja olen esitellyt hänet vanhemmilleni ja eivät he sanoneet mitään.
No, meille ei lapsia ainakaan tule vielä piiitkään aikaan :)
Tänne jotenkin eksyin, kun kipeänä täällä kotona surffailen.
Se selvittää kaiken. Ei ole saanut omanikäistä naista.
minä muuten 2-kymppisenä seukkasin 5-kymppisen miehen kanssa. Rahaa oli ja tykkäsi kovasti näyttää minua ympäriinsä. Nyt kun olen 39v ja naimisissa itseni ikäisen miehen kanssa olen todella onnellinen, ettei minulla ole 7-kymppistä pappaa vierelläni.
minä muuten 2-kymppisenä seukkasin 5-kymppisen miehen kanssa. Rahaa oli ja tykkäsi kovasti näyttää minua ympäriinsä. Nyt kun olen 39v ja naimisissa itseni ikäisen miehen kanssa olen todella onnellinen, ettei minulla ole 7-kymppistä pappaa vierelläni.
Ota huomioon, että siitä on 2 vuotta :) Itseasiassa mies on eronnut 4 vuotta sitten.
33v. tai 35v. ihan sama. sen ikäinen mies irc-galleriassa vikittelemässä teinityttöjä ei ole ihan normaali.. ja nyt sanot varmaan että ei se mitään vikitellyt.. huoh.
mitä se sun miehes tekee ja millainen hänen koulutuksensa on? Opiskeletko itse?
En sano, ettei vikitellyt, mutta enhän mä itselleni mitään mahda ;) Hyvännäköinen mieshän se on :D
Arvasin, että tätä tullaan kysymään. No, mä rakastan hänen älyään ja kypsyyttään. Hän voi opettaa mulle monia asioita joista toiset mun ikäluokkaan kuuluvista pikkupojista ei.