Syyskuu on posliinin kierrätyskuukausi!
Kommentit (11)
..että on pitkään ollut pari tolle posliinille.Nyt ei ole vaan enään pariin vuoteen tullut käytettyä.Ehkä oon jotenkin kyllästynyt jo tohon sarjaan.Oiskohan siellä arjen piristykseksi jotain uutta värikästä tai ihan vaan tietty vois jostain lainatakkin.
mahtavatkohan huolia hiukan kärsineempääkin posliinia? Eikös muuten posliini ole sen parempi, mitä vanhempi?
Ihan siistin näköistä kylläkin kun niin vähän käytetty.Ei tummentumaa tai krakeloitumista.
Minulle tulee posliinista aina näppylöitä. Mut ei kai tässä muu auta kun painua ajelemaan ja panna hyväskä kiertoon.
Jotain työKALUJA keittiöön ehkä tarpeen.
me jotka emme asu ruuhka-Suomessa. Siis, haloo, lähimpään Iittala-myymälään tulee kyllä kilometrejä. Taitaa pysyä posliinit kotona tällä(kin) kertaa.
Vai voisko tän hoitaa jotenkin verkon kautta? Kotiportille kuljetuksella? Tulisko sieltä joku asiantuntija tarkistaa tavaran?
..jotkuhan oikein keräilee niitä.Esim.nuo muumiposliinit.
oma posliinitavara on ollut jo aika pitkään vain omassa käytössä, muutamia harvoja juhlapäiviä lukuunottamatta. Posliini on melko hyvin säilynyt ja kelpaa kyllä itselle vielä oikein hyvin, mutta pari siltä on hukkunut jo kauan sitten. Se näyttää rassu niin kauhian yksinäiseltä ja parittomalta. Olen jo kauan haeskellut siihen kuuluvaa vastakappaletta täydennykseksi. Olisikohan siellä Iittalassa mahdollisesti sellaisiakin tarjolla?
Onko mitään toivoa?