Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannuinko turhaan? Poikaystäväni sanoi

Vierailija
09.09.2011 |

eräästä molempien tuntemasta naisesta, että hän on TODELLA kaunis. Eräästä toisesta naisesta hän sanoi, että nainen on fiksumpi kuin muut. Tämä tapahtui jokin aika sitten, seurustelumme alkuvaiheessa. Olemme parikymppisiä.

Tulin mustasukkaiseksi ja minusta tuntuu kurjalta, että mieheni kehuu toisia naisia. Tuntuu kuin olisin tullut verratuksi ja huonommaksi havaituksi; että jossain on parempi nainen, jonka hän mieluummin haluaisi. Miksi ihmeessä hän minulle noin sanoi? Nuo olivat siis irrallisia tokaisuja.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se, että joku on todella kaunis tai toinen muita fiksumpi, tarkoita että silti mieluummin olisi niiden kanssa kuin sinun.Meillä miesystäväni kanssa ainakin kummisnkin kommentoi tosi vapaasti muita, ei se silti vaaranna meidän suhdetta.Oletko kenties muutenkin epävarma itsestäsi/suhteestasi?

Vierailija
2/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kilpailet niin saat kilpailla loppuelämäsi. Aina löytyy se kauniimpi, parempikroppainen, fiksumpi jne jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää se, miten miehelle tulee mieleen minun kanssani ollessaan toiset naiset. Ja mitä minun pitää ajatella noista "tiedoista"? Minä olen tosi rakastunut, enkä pidä ketään fiksumpana tai komeampana kuin mieheni.

ap

Vierailija
4/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenkin mustasukkaista tyyppiä enkä ole tyytyväinen omaan ulkonäkööni..

Vierailija
5/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ilmoittaa minulle tuollaisia asioita. Olo tuntui nöyryytetyltä, ihan kuin hän olisi osoittanut minulle paikkani.

ap

Jos kilpailet niin saat kilpailla loppuelämäsi. Aina löytyy se kauniimpi, parempikroppainen, fiksumpi jne jne.

Vierailija
6/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todentotta aina on sinua kauniimpia ja viisaampia naisia olemassa. Ja et taida ihan oikeasti olla rehellinen, jos ei KUKAAN ole miestäsi viisaampi/komeampi. Tarkoitat varmaan, että ketään muuta et haluaisi mieluummin, ettei kenessäkään muussa yhdisty yhtä hyvin haluamasi ominaisuudet.

Niin miehesikin sinusta varmaan ajattelee, vaikka ehkä sitten ihailee jonkun toisen kauneutta tai viisautta. Eihän sitä tietysti välttämättä kannata ääneen sanoa. Mutta yritä päästä tunteesta yli, vaikka se onkin ymmärrettävä ja inhimillinen. Sinun kanssasi mies kuitenkin on, ei kenenkään muun!

Vierailija
7/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex kommentoi toisten naisten ulkonäköä hyvin paljon ja se ei kyllä tehnyt mun huonolle itsetunnolle hyvää. Olin silloin parikymppinen.

Mun mielestä noi on semmosia juttuja et niitä ei tarviis sanoa ääneen.. koska ketä se hyövyttää?

Joo joo sanokaa mitä sanotte, mut minä oon tätä mieltä :)

Vierailija
8/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastarakastunut, mutta muistelisin että tuolloinkin elämässäni on ollut myös muita miehiä kuin mieheni. Ei siis petikavereina vaan kavereina, koulussa, harrastuksissa. Kyllä minä olen heidät huomannut, en ole juuri törmäillyt. Sinun ei tarvitse ajatella miehesi sanomisista mitään eikä varsinkaan olla nöyryytetty, haloo. Oletko pahoillasi jos mies sanoo:'onpa nätti päivä, mennäänkö ulos'. Hänhän selvästi huomasi jotain mikä ei liity sinuun ja halusi jopa nauttimaan tuosta ulkopuolisesta asiasta. Nostahan tyttö pää pystyyn ja menoksi!

Vierailija
9/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihana! Enkä mä halua, että mieheni on vain sitoutunut minuun, vaan mä todella haluan olla hänen unelmanaisensa. Pelkään, että hän ajattelee, että on olemassa parempiakin vaihtoehtoja, mutta hän on tyytynyt minuun. Lisäksi häiritsee se, että se kauniiksi nimitetty on väritön, harmaan ja hailakan oloinen, ei mikään yleisesti kaunottarena pidettävä nainen(ihan objektiivisesti arvioituna). Hän on myös käytökseltään vaisu ja hymytön. Tarkoitukseni ei ole haukkua häntä, tavallinen nuori nainen hän on. Ymmärtäisin vain paremmin, jos mieheni kehuisi jotakuta, jonka kauneus olisi ilmeistä.

ap

mutta todentotta aina on sinua kauniimpia ja viisaampia naisia olemassa. Ja et taida ihan oikeasti olla rehellinen, jos ei KUKAAN ole miestäsi viisaampi/komeampi. Tarkoitat varmaan, että ketään muuta et haluaisi mieluummin, ettei kenessäkään muussa yhdisty yhtä hyvin haluamasi ominaisuudet. Niin miehesikin sinusta varmaan ajattelee, vaikka ehkä sitten ihailee jonkun toisen kauneutta tai viisautta. Eihän sitä tietysti välttämättä kannata ääneen sanoa. Mutta yritä päästä tunteesta yli, vaikka se onkin ymmärrettävä ja inhimillinen. Sinun kanssasi mies kuitenkin on, ei kenenkään muun!

Vierailija
10/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kauniiksi nimitetty on väritön, harmaan ja hailakan oloinen, ei mikään yleisesti kaunottarena pidettävä nainen(ihan objektiivisesti arvioituna). Hän on myös käytökseltään vaisu ja hymytön.

Ihan objektiivisesti juu.

Jospa hän on ystävällinen ja miellyttävä ihminen, joka ei hauku koskaan muita, ja miehesi pitää häntä sen vuoksi myös fyysisesti erittäin kauniina?

Vierailija
11/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juttelimme jotain (voi olla että ulkonäköjuttuja, mutta ei henkilöistä), kun mieheni ilmoitti, että XX on TODELLA kaunis. Hän ei siis huomannut mitään vaan hänelle muistui tuo nainen mieleen.

ap

vastarakastunut, mutta muistelisin että tuolloinkin elämässäni on ollut myös muita miehiä kuin mieheni. Ei siis petikavereina vaan kavereina, koulussa, harrastuksissa. Kyllä minä olen heidät huomannut, en ole juuri törmäillyt. Sinun ei tarvitse ajatella miehesi sanomisista mitään eikä varsinkaan olla nöyryytetty, haloo. Oletko pahoillasi jos mies sanoo:'onpa nätti päivä, mennäänkö ulos'. Hänhän selvästi huomasi jotain mikä ei liity sinuun ja halusi jopa nauttimaan tuosta ulkopuolisesta asiasta. Nostahan tyttö pää pystyyn ja menoksi!

Vierailija
12/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia päätelmiä. En tarkoittanut haukkua naista, ei hänessä ole mitään haukuttavaa.

ap

se kauniiksi nimitetty on väritön, harmaan ja hailakan oloinen, ei mikään yleisesti kaunottarena pidettävä nainen(ihan objektiivisesti arvioituna). Hän on myös käytökseltään vaisu ja hymytön.

Ihan objektiivisesti juu. Jospa hän on ystävällinen ja miellyttävä ihminen, joka ei hauku koskaan muita, ja miehesi pitää häntä sen vuoksi myös fyysisesti erittäin kauniina?

Vierailija
13/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ei yleensä sanota toiselle, koska sehän on sama kuin sanoisi, että tuo nainen on kauniimpi tai fiksumpi kuin sinä. Ei sellaista pidä mennä elämänkumppanille sanomaan.

Mutta ehkä asia kannattaisi nyt jo unohtaa. Ei tuo mikään niin vakava juttu ole, että se suhteen voisi kaataa.

Vierailija
14/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Tuollaista ei yleensä sanota toiselle, koska sehän on sama kuin sanoisi, että tuo nainen on kauniimpi tai fiksumpi kuin sinä. Ei sellaista pidä mennä elämänkumppanille sanomaan. Mutta ehkä asia kannattaisi nyt jo unohtaa. Ei tuo mikään niin vakava juttu ole, että se suhteen voisi kaataa.

Vierailija
15/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäisi kanssa juuri tuollaisesta vaisusta tyypistä. Häntä ärsyttää suunnattomasti, jos erehdyn nauramaan ääneen tai kasvoillani on joku ilme, ihan mikä vaan. Erityisesti hämmästynyt ilmeeni saa hänet raivoihinsa. Mutta yhdessä vaan ollaan yhä. Eli varmaan hän minusa jostain pitää, ja niin pitää poikaystäväsi sinusta. Ihailkoon sitten noita hillittyjä naisia, mutta kannattaisi minusta sitä kovasti olla mainostamatta.

Vierailija
16/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taitaa olla huono itsetuntokin. Kai sitä nyt muitakin ihmisiä saa sanoa kauniiksi ja älykkääksi. Sehän nyt on totuus, että osa ihmisistä on kauniita/kauniimpia ja ÄÖkin vaihtelee. Tiedän olevani kaunis ja riittävän älykäs, joten en vaivaannu tai ajattele mitään negatiivista vaikka mies joskus jotain muutakin naista kehuisi jonkun ominaisuuden perusteella. Aika paljon riittämöttömyydentunteita sulla tulee olemaan jos aina vertailet itseäsi muihin ja loukkaannut jokaisesta toiseen naiseen suunnatusta kehusta.

Vierailija
17/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sun miehesi vika, joten yritä parantaa sitä itse äläkä aiheuta jätkälle päänvaivaa jollain draamalla. Viimekädessä jokainen ihminen on vastuussa onnellisuudestaan ja sun pitäis oppia arvostamaan itseäsi.

Vierailija
18/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinpukeutuvista naisista. Siksi tuo "ilmoitus" tuntuikin niin kurjalta.

ap

Vierailija
19/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ja taitaa olla huono itsetuntokin. Kai sitä nyt muitakin ihmisiä saa sanoa kauniiksi ja älykkääksi. Sehän nyt on totuus, että osa ihmisistä on kauniita/kauniimpia ja ÄÖkin vaihtelee. Tiedän olevani kaunis ja riittävän älykäs, joten en vaivaannu tai ajattele mitään negatiivista vaikka mies joskus jotain muutakin naista kehuisi jonkun ominaisuuden perusteella. Aika paljon riittämöttömyydentunteita sulla tulee olemaan jos aina vertailet itseäsi muihin ja loukkaannut jokaisesta toiseen naiseen suunnatusta kehusta.

Vierailija
20/26 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se haluaa sellaisen mallin nii miksi se on sitten sinun kanssasi? On tuo sitten vähän tympeää jos mies on ilmoittanut, että sinun ulkonäössäsi on jotain vikaa tms. Mutta jos mies noin yleisesti kehuu sinua ja pitää siitä miltä näytät niin asiassa ei lienee ole mitään ongelmaa? Normaalistakin naisesta saa kyllä ihan näyttävän meikillä ja pienellä huolenpidolla. Hyvät vaatteetkin ovat halpoja. En nyt tarkoita, että sinun pitäisi muuttaa jotain asiaa itsessäsi, mutta itsestään on aina hyvä pitää huolta oli sitten parisuhteessa tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä