Oletko salaa kateellinen jollekkin tutulle?
Kommentit (10)
Minä en tavoittele kuuta, mammonaa enkä mainetta. Joskus olen sanonut olevani, mutta loppujen lopuksi todellinen tunne ei sitä ole.
ole mutta aavistan että moni on kateellinen meille vaikka ei kovin paljoa omista asioista puhutakkaan. Kunnossa oleva parisuhde ja toisilleen sopiva pariskunta, terveet onnelliset lapset ja hyvät tulot,terveys ok ja osataan nauttia elämästä. en ihmettele!
En ainakaan keksi, kenelle olisin kateellinen. Itsellä asiat ihan hyvin, vaikka rahaa ei ole paljon.
onnellisesti rakastuneille. Oma riutuminen vaikuttaa tasapuolisesti väleihin kaikkiin tuttuihin, makaan kotona enkä jaksa pitää keneenkään yhteyttä, kadehdin heitä tai en.
Lisäksi kun on viel yksinhuoltaja, niin ei usko että kenellekään edes kelpais...
Toisena oon kateellinen kaikille tutuille, joilla on lapsia ja ovat joko onnellisesti yhdessä perheinä tai sit on edes yhteishuoltajuus. Yksinhuoltajana sitä pitää vaan jaksaa aina olla lapsen kanssa ja sitä omaa aikaa ei ole kuin iltaisin lapsen nukkuessa ja ei ole ketään jakamassa tätä arkea...
kateellinen :( Miehen ystäviä ja sukulaisia en juuri enää kestä tavata kun kaikilla on niin täydellinen elämä, omani sentään ovat melkein yhtä reppanoita kuin minä.
onnellisesti rakastuneille.
Oma riutuminen vaikuttaa tasapuolisesti väleihin kaikkiin tuttuihin, makaan kotona enkä jaksa pitää keneenkään yhteyttä, kadehdin heitä tai en.
terveistä lapsista.
En aina jaksa kyläillä tai pitää yhteyttä tuttuihin, joilla on niin moni asia hyvin ja elämä helppoa ja silti narisevat milloin mistäkin pikkujutusta. Sellaista tekovalitusta, kun on niin rankkaa olevinaan.
Ärsyttää miten toiset voi näyttää joka päivä niin hyviltä, vaikka ois monta lastakin.
Itse olen tämmöinen seinästä revityn näköinen, vaikka mitä tekis. Olen kyllä hoikka, mutta jotenkin muodot puuttuu kokonaan - on vain isot riippuvat tissit ja pötkylä vartalo. Ja naamasta en viitsi edes puhua - se vasta hirvee onkin.