Papukaijamerkki sille, joka löytää mistään kuvauksen Persu=natsi.
Jos sinulla on selvät todisteet Persujen ja natsismin, toisaalta myös Persujen ja rasismin välillä, niin olistko hyvä ja laittaisit ne tähän ketjuun.
Ketjuun siis vain faktoja, ei mitään mutu- tai oon kuullu- juttuja.
t. Persu
Kommentit (74)
ihan yhtä hyvin kuin persuja ja sitä, että Soini lähti kesken Eduskunnan kyselytunnin että ehti Lontooseen katsomaan jalkapallo-ottelua.
Persut ovat pahempia kuin natsit, sillä persut ovat todistettavasti OIKEASSA!
Kukaan tai mikään instanssi ei voi olla aina ja joka asiassa oikeassa. Lisäksi suurimmassa asioissa ei edes ole yksiselitteistä oikeaa ja väärää. Toisen oikea on toisen väärä. Tämmöinen lapsenomainen hokeminen kertoo siitä että puolueen kannatus on ottanut uskonnollisen kokemisen paikan, kaivataan jotain aina oikeassa olevaa taivaan isää kun todellisuutte ei muuten kestä tai jotain. Ei tällä asialla ole enää mitään tekemistä todellisuudessa todellisuuden ja vaikka politiikan teon kanssa.
Katainen on niin helvetin väärässä kuin olla voi ja opetuslapset juoksevat pokkuroiden perässä kun on hienoa olla pm-puolue! :D
ihan yhtä hyvin kuin persuja ja sitä, että Soini lähti kesken Eduskunnan kyselytunnin että ehti Lontooseen katsomaan jalkapallo-ottelua.
Sehän on persun perustyyppi. Kaksoistandardia joka käänteessä, varastaa kirkkohopeat ja kritisoi romanikirkkovarkaita. Vastustaa rukoushuutoja, mutta ainoat rukoushuudot mitä kuulemme tulee persukansaedustajan suusta.
Siis mitä Hakkarainen on sanonut mikä ei olisi totta?
Etkä pysty sanomaan että Teuvo on rasisti. Ylläri pylläri :D.
Ylläri pylläri mutta kaikki ihmiset ovat rasisteja, miksei Teuvo saisi olla?
Tässä maassa oikein erityisesti pidetään hyvänä ns. positiivista rasismia, joka on kantaväestön näkökannalta katsottuna negatiivista rasismia.
Miksi siis Hakkaraisella ei olisi lupa olla rasisti?
Torstaina. Suosikkijoukkue kun pelaa niin pakko mennä.
jos kysyt miksi Hakkarainen ei saisi olla rasisti?
"Jos sinulla on selvät todisteet Persujen ja natsismin, toisaalta myös Persujen ja rasismin välillä"
tähän ->
Miksi siis Hakkaraisella ei olisi lupa olla rasisti?
Papukaija merkki myönnetty ap:lle
hakkarais-yhteydestä.
Torstaina. Suosikkijoukkue kun pelaa niin pakko mennä.
Soini oli torstaina työmatkalla, ääliö!
Lue 6.9.11 kirjoitus niin tiedät missä Soini oli. Vai väitätkö tietäväsi Soinin olemiset paremmin kuin Soini itse? Jo olet narsistiseen pöhöön sairastunut. Ehkä kuvittelet että sinulla on yliluonnollisia voimia?
Koko rasistisyytös on kärsinyt täysin inflaation.
Minun mielestäni jokainen ihminen rasisti, vaan minä en ole ap.
Jos siis jokainen on, niin silloin rasismi on normaali olotila eikä oikeastaan kukaan ole rasisti.
Koko rasistisyytös on kärsinyt täysin inflaation.
Minun mielestäni jokainen ihminen rasisti, vaan minä en ole ap.
Jos siis jokainen on, niin silloin rasismi on normaali olotila eikä oikeastaan kukaan ole rasisti.
Rasisti ja natsi eivät ole synonyymejä.
Muslimi ja natsi taas ovat synonyymejä.
pelasi ja mikäs siinä jos voi yhdistää paikallisten persujen näkemisen ja muiden maksaman matkan omaan harrastukseen.
että Soini ei ollut jalkapalloa katsomassa? :-D
Onkin aika iso viiva tällä kertaa mitä siirtelet. Oletko koskaan sitä miettinyt, että miten se alkuperäinen natsi-ideologian syntyi? Olisko ollut viivaa siirtämällä? Vai luuletko että saksalaisille ihan tuosta vaan ja pystymetsästä kerrottiin että mielestämme on hyvä idea kerätä juutalaiset ghettoihin ja näännyttää heidät nälkään, eikö teistäkin? Ja sen jälkeen kärrätä heidät ties minne paikkoihin joista nousee outo pahanhajuinen savu ja ympärillä on sata metriä piikkilankaa?
pelasi ja mikäs siinä jos voi yhdistää paikallisten persujen näkemisen ja muiden maksaman matkan omaan harrastukseen.
jossa Soinia lievästi sanottuna odoteltiin. Mutta prioriteetit pitää olla kunnossa.
ei saa kantaa sitä punaista hihanauhaa missä on se yks symboli valkoisella pohjalla niin tuo Millwallin huivi ajaa saman asian. Ei sitä silloin hallitusta tentata vaan kesken kyselytunnin koneeseen ja illan otteluun.
Kukaan tai mikään instanssi ei voi olla aina ja joka asiassa oikeassa.
Varsinkin äippälomalla hormonihuuruissa av:lle postaava persumamma. Se se vasta oikeassa kaikessa onkin.
Etkä pysty sanomaan että Teuvo on rasisti. Ylläri pylläri :D.