Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka olen heteronainen

Vierailija
28.05.2026 |

Voisin ottaa vastaa oraalista toiselta naiselta juuri nyt.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Te, jotka ette ole rehellisiä edes itsellenne, olette kaikkein pahimpia.

Vierailija
2/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole.

Ei se nyt ihan noin ole. Myöhäisteininä lapsuudesta asti ystävänäni ollut tyttö taisi rakastua minuun romanttisesti kuin myös seksuaalisesti. Omalta puoleltani se oli platonista. Hän halusi myös nuolla minua, ja vaikka en ollut mitenkään halukas tähän, mutta en myöskään halunnut kieltää tätä häneltä. Ei se pahalta tuntunut, vaan oikeastaan tosi hyvältä. Omalta osalta se, että en ole homofoobinen ei tarkoita, että olisin homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin vastaanottaa hyvää suuseksiä vaikka juuri nyt. Mutta tärkeämpää onko se mies vai nainen joka sitä antaa, on se, että se joka antaa, myös haluaa sitä, ja nauttii itsekin siitä kun saa nuolla mulle orgasmin.  

Vierailija
4/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin voisin vastaanottaa hyvää suuseksiä vaikka juuri nyt. Mutta tärkeämpää onko se mies vai nainen joka sitä antaa, on se, että se joka antaa, myös haluaa sitä, ja nauttii itsekin siitä kun saa nuolla mulle orgasmin.  

Mä ainakin nauttisin siitä, että sais nuolla hellästi ja pitkään ihmistä, jota olen kaivannut puoli elämääni. Luulen, et nuoleminen tuntuu hänestäkin hyvältä, kun näkee ja tuntee, miten mä siitä nauttisin.

Vierailija
5/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole.

Tämä haluni oli hetkellinen ja satunnainen. 

Se johtui puhtaasti seksin puutteesta. 

Nyt ei naisen värkki voisi vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
6/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole.

Kyse ei siinä hetkessä tainnut olla se naisen värkki, vaan naisen suu ja kieli sun värkilläsi

Vierailija
7/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole.

Kyse ei siinä hetkessä tainnut olla se naisen värkki, vaan naisen suu ja kieli sun värkilläsi

Ehkä. Olisi siinä tyrkyllä se nainen muutenkin. Voisi innostua koskettelemaan häntä, jos olisi muutakin seksiä. 

Vierailija
8/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et Sinä (Ap) hetero ole kuten väität: bi tai lesbo olet.

Jos olisit hetero, kaipaisit melaa etkä lips-lups pimpanlipitystä.

Mutta ei siinä mitään: jokainen tavallaan, eikä lesboilu ole ollut rikos enää moneen vuosikymmeneen Suomessa(kaan).

Jos Sinulla on joitain täysin heteroja kaverinaisia, sellaisia jotka eivät halua toisten naisten lipsuttelua, vaan mieheltä sitä samaa ja vielä vähän enemmänkin, niin konsultoi heidät kaikki minulle: tapaisin heitä mielelläni ja haluaisin auttaa heitä.

Kenraali Kikkeli

Vierailija
9/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei siinä mitään: jokainen tavallaan, eikä lesboilu ole ollut rikos enää moneen vuosikymmeneen Suomessa(kaan).

Jos Sinulla on joitain täysin heteroja kaverinaisia, sellaisia jotka eivät halua toisten naisten lipsuttelua, vaan mieheltä sitä samaa ja vielä vähän enemmänkin, niin konsultoi heidät kaikki minulle: tapaisin heitä mielelläni ja haluaisin auttaa heitä.

Kenraali Kikkeli

Tyhmä. 

Vierailija
10/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin, et joku nainen nuolis mua samalla, kun saisin kullia sisääni. Se ois varmaan parhaimman tuntusta, kun sais stimulaatiota klitorikselle samalla, kun tuntis oman miehen kovana sisällään. Heterona pidän minäkin itseä, vaikka naiset kiihottaakin. Koskaan en oo naisen kanssa ollut.

Vierailija
11/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenraali Kikkeli

Tyhmä. 

Laajasti argumentoitu, pätevästi perusteltu ja korkeaa keskustelukulttuuria osoittava puheenvuoro on tuo Sinun yhden lauseen oksennuksesi.

Paljon onnea vaan.

Kenraali Kikkeli

Vierailija
12/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenraali Kikkeli

Tyhmä. 

Laajasti argumentoitu, pätevästi perusteltu ja korkeaa keskustelukulttuuria osoittava puheenvuoro on tuo Sinun yhden lauseen oksennuksesi.

Paljon onnea vaan.

Kenraali Kikkeli

Vähemmän on enemmän. 

Vierailija
13/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenraali Kikkeli

Tyhmä. 

Paljon onnea vaan.

Kenraali Kikkeli

Vähemmän on enemmän. 

No varmaan noinkin, naiselle jolle riittää pelkkä kielen lipsutus ja sekin vielä toiselta naiselta eikä edes mieheltä, ja joka ei melasta ymmärrä mitään eikä oikeaa seksiä kaipaa lainkaan.

"Vähemmän on enemmän", tosiaankin, näköjään.

Kenraali Kikkeli

Vierailija
14/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hetero ja silti tykkään enemmän suuseksistä kuin saada kikkeliä sisään. Orgasmin saan vain suuseksin avulla.

Loppujen lopuksi en usko sillä olevan merkitystä kumpaa sukupuolta nuolija on.. en ole koskaan ollut naisen kanssa, mutta en pidä ajatusta mahdottomana.

N34

Vierailija
15/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenraali Kikkeli

Tyhmä. 

Paljon onnea vaan.

Kenraali Kikkeli

Vähemmän on enemmän. 

No varmaan noinkin, naiselle jolle riittää pelkkä kielen lipsutus ja sekin vielä toiselta naiselta eikä edes mieheltä, ja joka ei melasta ymmärrä mitään eikä oikeaa seksiä kaipaa lainkaan.

"Vähemmän on enemmän", tosiaankin, näköjään.

Kenraali Kikkeli

Eräillä vähemmän on vain vähemmän. 

Vierailija
16/16 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "oikeaa seksiä" sekä miehen haluama pano? Entäs tä lipsuttelu naisen alapäässä, klitorikseen, joka saa aikaan järkyttävän kovia orgasmeja - pitäskö ne kieltää lailla??? Oletko niin täys daiju, ettet hiffaa mitään kuin oman kullisis, ja sen tyydytyksen?!Yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän