Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi talvena hytistään sitten oikein kunnolla

Vierailija
08.09.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090814341218_uu.shtml

Onneksi asumme kerrostalossa joten ei tartte palella.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen sisälämpö 24-26 astetta sisällä on epäterveellistä!

Meillä säädetään myös lämpötilat kunkin huoneen mukaan. Meidän makkari on just jotain 18 astetta, koska siellä on hyvä nukkua viileässä, lasten huoneet n. 21 astetta ja oleskelutilat n. 20 astetta. Pakkasilla lämmitämme varaavan takan joka toinen ilta ja se lämmittää niin paljon että meillä on vain öisin varaava lattialämmitys päällä ja muuten lämmitetään takalla jos on tarvis. Ja hyvin pysyy lämmöt tuossa 20-21 asteessa.

Naapurissa on lämpö aina noin 25 astetta ja siellä on ihan hirveä käydä kylässä!

Haluavat säästää lämmityksessä ja lämmittävät takkaa, se muka lämmittää koko talon. No, ihan miten vaan- minä olen vilustunut useasti lapsenakin, kun energiapihit vanhempani polttivat olkkarissa takkaa ja makkarin mittari näytti 16 astetta...

okt-talossa voi tosiaan pitää jokaisen huoneen erikseen sen lämpöisenä kuin haluaa. En minäkään tykkää, että makuuhuoneessa on yli 20 astetta, vaan 18on mun mielestä hyvä omaan makkariini. Lasten huoneet on tietysti lämpimämpiä, koska niissä tehdään muutakin kuin käydään nukkumassa.

Ja muuten oleskelutilat on meillä olleet ihan liian lämpimiä, siis jotan 24-26 astetta ( mies tykkää), mutta nyt saa laskea tuo lämpötila 21-22asteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän