Missä kirjaimessa verolapuissa mennään nyt?
Viimeksi L-kirjaimella alkavat olivat saaneet verotuspäätöksen.
Minkäverran on edetty?
Kommentit (15)
Meillä alkaa sukunimi E:llä eikä ole vieläkään tullut verouspäätöstä....
Voihan olla että esim.Helsingissä on L-kirjaimella alkavia vähän enemmän kun jossain tuppukylässä.
Riippuu kotipaikasta ja valmisteluryhmästä. Meillä alkaa I:llä sukunimi eikä ole vielä tullut.
tulevat miehen sukunimen mukaan. Nainen myös verotetaan miehensä asuinkunnassa, vaikka puolisoilla olisi eri asuinkunta.
Näin se menee...edelleen. Muinainen käytäntö johtuu siitä, että paperikansioaikana naisen paperit sijoitettiin miehen kansioon. Tämä taas selittyi sillä, että puolisoilla oli yhteisiä veroasioita kuten lapsivähennyksen jne. Osin näin on edelleenkin, mutta tietokoneaikana muu kuin vakiintunut käytäntö ei selitä naisen käsittelyä mienesä nimen alla.
Saatiin ti mieheni kanssa kumpikin verolippumme ja minun sukunimeni on aakkosten alussa ja miehen lopussa.
Meidän sukunimi alkaa p:llä ja naapurien n:llä. Me saamme AINA verotuspäätöksen ennen naapureita.
Tänä vuonna r:llä alkava ystäväni on saanut päätöksensä, me vielä odotellaan. Ja kaikki asutaan samassa kaupungissa.
Tänään tuli, A-kirjain ja Helsinki
No mulla alkaa sukunimi A:lla, eikä ole vielä tullut päätös...
No mulla alkaa sukunimi A:lla, eikä ole vielä tullut päätös...
Eikä mulla ole miestä, jonka sukunimestä voisi johtua.
L-päätökset vasta nyt. Meillä miehen sukunimi alkaa L:llä ja minun S:llä. Aina on saatu yhtä aikaa tuossa L:n kohdalla.
ja I:llä alkava sukunimi.
Vanhemmillani alkaa sukunimi J:llä, eikä heille ole vieläkään tullut - taitaa olla koko verotoimisto jumissa tai sitten ei mene aakkosissa :D
Saatiin ti mieheni kanssa kumpikin verolippumme ja minun sukunimeni on aakkosten alussa ja miehen lopussa.