Minkä ikäinen on nuori äiti?
Kommentit (30)
Sain lapsen 22-vuotiaana eli aika nuorena, nyt olen 26. Olenko vielä nuori äiti? Entä kun täytän 27?
Sain lapsen 22-vuotiaana eli aika nuorena, nyt olen 26. Olenko vielä nuori äiti? Entä kun täytän 27?
Nyt vaan äiti.
Sain esikoisen 22 vuotiaana, en kokenut itseäni nuoreksi. Tosin nyt olen 23 enkä edelleenkään koe itseäni nuoreksi äidiksi. Ihan normaaliksi.
esim. pankkien nuorisoedut kuulu alle 26-27 vuotiaille ja nuorisoasunnot ja esim. nuorisolentokortti Youth travel on alle 26- vuotialle eli alle 27v on nurosioa eli nuoria äitejäkin.
esim. pankkien nuorisoedut kuulu alle 26-27 vuotiaille ja nuorisoasunnot ja esim. nuorisolentokortti Youth travel on alle 26- vuotialle eli alle 27v on nurosioa eli nuoria äitejäkin.
siis nuorisoa korjaan :)
on aikuinen ihminen ja ihan aikuisen ikäinen.
Nuori äiti, hmm, alle 22v.
Nuoruus on ikäkausi, joka on – kuten ikäkaudet yleensäkin – vaikea määritellä. Joskus nuoruuden katsotaan alkavan jo murrosiän alussa, joskus vasta sen päättyessä. Suomalaisen Lääkäriseura Duodecimin konsensuslausuman mukaan nuoruusikä ajoitetaan yleisesti ikävuosiin 13–22[1]. Murrosikäisiä on sanottu myös varhaisnuoriksi. Nuoruuden loppua on sijoitettu milloin 21:n, milloin 24:n vuoden ikään. Tyypillisinlähde? määritelmä on määritellä se ihmisen toiseksi kaksitoistavuotiskaudeksi. Eli näin nuoruus alkaisi 13-vuotiaasta ja päättyisi 24-vuotiaana. Noin 20–35-vuotiaita kutsutaan joskus nuoriksi aikuisiksi.
alle 18 = lapsiäiti
alle 20 = teiniäiti
alle 25 = nuori äiti
yli 35 = iäkäs äiti
kolmea ensimmäistä :)
Nyt olen ilmeisesti jo aikuinen äiti. Heh.
alle 18 = lapsiäiti
alle 20 = teiniäiti
alle 25 = nuori äiti
yli 35 = iäkäs äiti