22vuotias äitipuoliehdokas 12vuotiaalla tytöllä.Kuis ny SUUT PANNAAN SOSSUNTÄDIT?
Näin meillä Turussa!Kymmenen vuotta just ja just ikäeroa.Tämä neitokainen voisi olla lapseni isosisko!
Kommentit (16)
Erosimme ajat sitten miehen kanssa mutta pojan kanssa edelleen lämpimät välit. Ja pojalla pikkusiskoonsa, joka syntyi kun olin 23v. Isä oli saanut pojan 20-vuotiaana vaimonsa kanssa, ex-vaimo on yksi parhaista ystävistäni edelleen.
Yksikään sosiaaliviranomainen ei ole ollut koskaan kiinnostunut kenenkään meidän elämästämme :)
Kerro ihmeessä, miten sinusta nyt sitten pitäisi suu panna?
tähän rooliin.Kyllä sä sen myöhemmin blondi tajuat.Haarojen levittely ja hepat ei aina loppuun asti auta.
ETTEI OLE KIINNOSTUNUT KUULEMMA LAPSESTA YHTÄÄN.
Erosimme ajat sitten miehen kanssa mutta pojan kanssa edelleen lämpimät välit. Ja pojalla pikkusiskoonsa, joka syntyi kun olin 23v. Isä oli saanut pojan 20-vuotiaana vaimonsa kanssa, ex-vaimo on yksi parhaista ystävistäni edelleen.
Yksikään sosiaaliviranomainen ei ole ollut koskaan kiinnostunut kenenkään meidän elämästämme :)
Mun ja miehen vanhimman lapsen ikä ero 7 vuotta, vähemmän kuin miehen kanssa..hui kauhistus..
Mulla oli oli neljä vuotta vanhempi äitipuoli, kun olin teini-iässä. Kovasti se yritti äitiä esittää...
kahden lapsen äiti ja mun äitipuoli on 20.
Minulla ja lapsipuolilla ikäeroa 12 vuotta. Sen verran kakara olen kuitenkin ollut, että meni monta vuotta jotta meillä oli edes jotain puhuttavaa. Ikäero on liian pieni, ei tiedä onko kaveri vai äitipuoli...äitipuolena hankala olla kun ei tunne itseään juuri kypsemmäksi mitä lapset...ja kuitenkin pitäisi olla käskyvaltaa..
Onnea vaan uudelle äidille, ei tule olemaan herkkua.
Minäkin olin 12-vuotiaalle äitipuolena,21-vuotiaana.
Luulivat tyttöä mun siskoksi,kun käveltiin kaupungilla.
20-vuotiaana 9-vuotiaalle. Paitsi etten ollut äitipuoli, koska lapsella oli jo äiti, olin isän naisystävä. Pikkusisaruskin tuli tehtyä "lapsipuolelle". Erottu ollaan isän kanssa, mutta lapsi käy meillä vielä yökylässä ja hänen äitinsä on yksi hyvistä ystävistäni. VÄhän samaan tapaan kuin sinulla :)
miksi sossun pitäisi olla kiinnostunut?
Mun ja miehen vanhimman lapsen ikä ero 7 vuotta, vähemmän kuin miehen kanssa..hui kauhistus..
Miehen poika on sinua seitsemän vuotta nuorempi ja mies sinua alle seitsemän vuotta vanhempi. -> Mies on ollut max. 13v kun on tullut isäksi.
jotain 60v, jos kirjoittaja on esim. 30v, niin poikapuoli on 23v..
Missä oli ongelma?