Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin normaalipainoisen laihdutus näkyy?

Vierailija
08.09.2011 |

Hei, olisiko täällä paikalla muita normaalipainoisia laihduttajia?

Aloitin laihduttamisen normaalipainoisena, painoindeksi oli 24,3. Vatsamakkaroita on pari. Nyt on lähtenyt 1,7 kiloa, painoindeksi on 23,7.

Tietenkään vajaat pari kiloa varsinkaan laihdutuksen alussa ei vielä juuri näy. Tarkoituksena on kuitenkin laihduttaa useita kiloja normaalipainon rajoissa.

Missä vaiheessa muut ihmiset alkavat kiinnittää huomiota?

Haluaisin jonkin aikaa pitää laihtumisen ihan omana juttunani, koska olen aiemmin kokenut, että normaalipainoisen laihduttamista pidetään jokseenkin huolestuttavana... Tarkoituksena on kuitenkin pudottaa painoa terveellisesti ja normaalin painoindeksin rajoissa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen normaalipainon sisällä aika helposti huomaa kun paino putoaa, ehkei mitään 1-2 kiloa vielä, mutta minulle ensimmäinen huomautti kun olin tiputtanut ehkä kolmisen kiloa (äitini toki kärppänä huomasi jo ennen tätä, en tiedä miten sen tekee). Toinen sanoi siinä viiden kilon kohdalla että kasvot näyttävät kapeammilta.

Nämä siis hyviä ystäviä, muut eivät ole ehkä halunneet kommentoida/huomanneet mitään nyt vaikka painoa on tippunut sellainen 7kg ja vyötäröltä -10cm. Vähän se normaalipainon sisällä laihduttaminen tuntuu olevan sellainen tabu vieläkin ettei siitä kehtaa puhua vaikka ihan terveissä lukemissa ollaan koko ajan (itsellä BMI 22.5 -> 20.2). Vaikkei mullakaan noissa lukemissa mitään valtavaa eroa ole, niin kuvissa ero on kyllä huomattava, olen tosin kyllä aloittanut myös salilla käymisen joten se ehkä selittää. Ainakin paljon parempi olo omassa kropassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan