Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinut joskus tunnistettu tällä palstalla tai oletko tunnistanut jonkun?

Vierailija
20.08.2025 |

Kertokaapa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tunnistelijat ovat harhaisia ihmisiä.

Vierailija
2/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitti tunnistaneensa minut teksistäni,  vaikka vaan trollasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkarit nyt tunnistaa samoista kirjoitustyyleistä. Joskus jossain kaupassa tai muualla tulee mieleen että tuon on pakko olla se yksi kirjoittaja.

Vierailija
4/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Itseni. Joku marisi ja valitti. Ihan selkeä tunnistettavuus.

Vierailija
5/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakkarit nyt tunnistaa samoista kirjoitustyyleistä. Joskus jossain kaupassa tai muualla tulee mieleen että tuon on pakko olla se yksi kirjoittaja.

No tunnistaa ehkä kirjoitustyylin ja yhdistää sen johonkin, mutta onko kukaan tunnistanut jostain tarinasta tuttua ihmistä?

Vierailija
6/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tunnistanut yhden sukulaisen, mutta mikäs siinä kirjoittelenhan itsekin tänne.

Vierailija
7/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tunnistanut yhden sukulaisen, mutta mikäs siinä kirjoittelenhan itsekin tänne.

Mistä sinä hänet tunnistit? On minuakin luultu jonkun siskoksi, oli ihan varma tieto, mutta mulla ei ole siskoa :)

Vierailija
8/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni Leijonamielen.

Veli on tunnettu palstalainen tatuoitu jätkä, hän asiasta mainitsi kerran kännissä. 

Vierailija
9/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua en ole tunnistanut, mutta palstan vakkari Ammattivalittaja kertoi itsestään niin paljon tietoa, että henkilöllisyys oli helppo selvittää 

Vierailija
10/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tunnistaa ehkä kirjoitustyylin ja yhdistää sen johonkin, mutta onko kukaan tunnistanut jostain tarinasta tuttua ihmistä?

Olen. Täysin samat asiat tapahtui tyylillä maanantaina oikeassa elämässä ja tiistaina tuli vastaan täysin sama teksti täällä

Vierailija
11/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua en ole tunnistanut, mutta palstan vakkari Ammattivalittaja kertoi itsestään niin paljon tietoa, että henkilöllisyys oli helppo selvittää 

Epäilen vahvasti. 

Vierailija
12/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Täysin samat asiat tapahtui tyylillä maanantaina oikeassa elämässä ja tiistaina tuli vastaan täysin sama teksti täällä

Voiko olla että 6 miljoonasta ihmisestä kahdella ero ihmisellä tapahtuu samat asiat samana päivänä?

Vierailija
13/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työtoveri on joskus puhunut samaa täällä ja töissä. Kertoo asuvansa täällä. on fiksu ja kiva ihminen vastoin oletuksia. Työtkin sujuu, en tiedä miksi se täällä roikkuu. 

Vierailija
14/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko tunnisti kun tietää eläimeni. Samapa tuo, en trollaa vaan kirjoitan totta ja kivasti. 

Vierailija
15/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on "tunnistettu" kolmesti. Ja kuten voit kirjoitusasusta päätellä niin eipä osunut mikään oikeaan. Hyvin harvan elämä on niin uniikkia etteikö jollain muulla olisi sama tai edes samanlainen kokemus.

Vierailija
16/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jo todella harhaista kuvitelmaa. 

Vierailija
17/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on se todennäköisyys että joku tunnistaa?

Vierailija
18/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tunnistanut kaverin. Postasi samana päivänä tänne ja someensa yhdestä sinä päivänä sattuneesta kommelluksestaan ja satuin molemmista sen bongaamaan.

Tänne silloin kirjoitinkin että Moikka XXX! Hän vastasi että Ai joku siellä tunnisti :)

Että kyllä se mahdollista on, jos kirjoittaa selkeästi tunnistettavista jutuista.

Vierailija
19/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus täällä oli ketju jossa haukuttiin tuttavien myynnissä olevaa taloa.

Vierailija
20/21 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tunnista, vaikka muuta väittäisi paitsi joltain pikkupaikkakunnalta kirjoittelevan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi