Lapsen koulukirja hukassa
Koko talo kouluttu monena päivänä ja ei löydy. Ainoa mahdollinen paikka on lapsen kaverin kotona, jonne lapseni meni perjantaina suoraan koulusta, tyhjensivät liiat kirjat laukuista ja lähtivät kaupungille kaverin äidin työpaikalle ravintolaan syömään ja juhlistamaan synttäreitä. Kaveri vaan sanoo, että ei ole heillä.
No, ei auta muu kuin ostaa uusi.
Kommentit (5)
sitä myös haettiin koko talo ympäri koluten ja kavereiltakin kyseltiin. Varmuuden vuoksi käytiin mökilläkin katsomassa, vaikkei sitä koko kirjaa oltu sinne edes viety. Jouduin luonnollisesti ostamaan uuden kirjan, onneksi se tuli nopeasti.
Parin kuukauden päästä löysin vanhan kirjan sellaisen laatikon alta, johon oli säilötty tumppuja ja pipoja eteisessä. Mä en tajua, miten muka kukaan ei ollut kastsonut sen alta kaikkina niinä kertoina, kun taloa siivottin ja/tai kirjaa nimenomaisesti haettiin.
sitä myös haettiin koko talo ympäri koluten ja kavereiltakin kyseltiin. Varmuuden vuoksi käytiin mökilläkin katsomassa, vaikkei sitä koko kirjaa oltu sinne edes viety. Jouduin luonnollisesti ostamaan uuden kirjan, onneksi se tuli nopeasti.
Parin kuukauden päästä löysin vanhan kirjan sellaisen laatikon alta, johon oli säilötty tumppuja ja pipoja eteisessä. Mä en tajua, miten muka kukaan ei ollut kastsonut sen alta kaikkina niinä kertoina, kun taloa siivottin ja/tai kirjaa nimenomaisesti haettiin.
Yleensä se kirja löytyy kyllä eli älä vielä turhaa kiirettä pidä ostamisen kanssa...
Yleensä se kirja löytyy kyllä eli älä vielä turhaa kiirettä pidä ostamisen kanssa...
koska opettaja koulussa ei suhtautunut hukassa olevaan kirjaan ja löytymisen odotteluun yhtään kärsivällisesti. Onneksi nämä ei ole järisyttävän kalliita.
Mut kannattaa kyllä katsoa vielä kerran kaikki paikat ja ehkä myös vieraan silmin: sä et itse edes näe, missä kaikkialla se VOISI olla.
Uutta vaan ostamaan, niin varmasti löytyy. Meiltä löyty koulusta, opettajan pöydältä...
Tai vahingossa jonkun muun lapsen laukkuun? Mun lapsi oli kerran ottanut kaverin vihkon samalla kuin omansa.