Eikös varattu mies voi estellä?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011090814344701_vi.shtml
Olen tasan sitä mieltä jos suhde on kunnossa, ei muita katsella. Turha laittaa naisen syyksi jos varattua miestä ei oma perhe enää kiinnosta.
Kommentit (22)
Pahemman virheen siinä se varattu tekee.
kysyy mies :)
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011090814344701_vi.shtml
Olen tasan sitä mieltä jos suhde on kunnossa, ei muita katsella. Turha laittaa naisen syyksi jos varattua miestä ei oma perhe enää kiinnosta.
Vaikka mä olen naimisissa enkä ole iskenyt varattuja miehiä, niin olen sitä mieltä, että aivan turha sinkkua syyttää, jos iskee varatun. Ei niitä varattuja saa iskettyä, jos ovat sitoutuneet parisuhteeseensa.
Mutta ei minusta ole mitenkään kovin asiallista iskeä ja vietellä aktiivisesti, jos tietään toisen olevan varattu. Rakastumisia sattuu kyllä ja ystävyys voi syventyä, vaikka yrittäisi alkuun taistella vastaan. Elämä on, mutta hupimielessä varattuihin sotkeutuminen on minusta epämoraalista.
olen törmännyt siihen, että varattu mies antaa ymmärtää, ettei ole varattu tai huonosti menee ja me satavarmasti erotaan ja asutaan jo erossa. Myöhemmin naiselle selviää, että vaimo ei ole ollutkaan sitä mieltä että erotaan, vaan elänyt täyttä parisuhdetta.
Ketä syyllistetään? Sitä sinkkunaista joka uskoi miehen valheet.
haluavat syyllistää vain sen toisen naisen, koska se oma mies ei olisi muutoin ikinä tehnyt mitään, ellei juuri tämä nainen olisi tullut väliin...huoh.
olen törmännyt siihen, että varattu mies antaa ymmärtää, ettei ole varattu tai huonosti menee ja me satavarmasti erotaan ja asutaan jo erossa. Myöhemmin naiselle selviää, että vaimo ei ole ollutkaan sitä mieltä että erotaan, vaan elänyt täyttä parisuhdetta. Ketä syyllistetään? Sitä sinkkunaista joka uskoi miehen valheet.
Nainen syyllistyy naiviuteen ja siihen, että sekaantuu mieheen joka kuitenkin vielä on parisuhteessa. Molemmat täysin ymmärrettäviä ja inhimillisiä juttuja.
miten vaimot vielä silloinkin kun ovat saaneet selville miehen pettäneen, voivat ajatella, että vain siinä toisessa naisessa on syytä! Miehessä ei tai vähättelevät miehen osuutta.
eikä jättänyt rauhaan ollenkaan. Hän yritti ja yritti, mutta lopulta ei enää jaksanut ja antoi periksi. Todellisuudessa on valehdellut, että ei seurustele tai että on eroamassa kamalasta naisesta, joka kohtelee häntä kaltoin.
Asia riippuu kyllä ensisijaisesti moraaliperiaatteista. Jos niitä ei ole niin ennemmin tai myöhemmin sama korppilaji löytää toisensa. Sitäpaitsi moni hömmä täällä ymmärtää suhteen kunnossa olemisen seksin runsaudella!
Juuri naiset on tolkuttoman tyrkyllä olevia, jopa työpaikalla eräs nainen halusi kiittää miestäni halaamalla hyvinkin intensiivisesti. Mieheni joutui kääntämään selän eikä vieläkään tämä ihastunut hiffannut. Miehelläni on aina myös sormus sormessaan -ei lähde pois! Työpaikan muut miehet sitten ojensivat hömmää! Sanoivat sen verran suoraan et meni perille.
Mielestäni naiset ovat niin kateellisia vaimoille, että haluavat päästä väliin -eivät kylläkään aivoillaan vaan ...! Viis lapsistakaan!
Tämä ei ole puolustus nautinnonhaluisille miehille. Samaa kastia molemmat!
Mieheni joutui kääntämään selän eikä vieläkään tämä ihastunut hiffannut. Miehelläni on aina myös sormus sormessaan -ei lähde pois! Työpaikan muut miehet sitten ojensivat hömmää! Sanoivat sen verran suoraan et meni perille.
Eli se oma mies, ei saanut sanottua mitään!! Työkavereiden piti sanoa.
Mieheni joutui kääntämään selän eikä vieläkään tämä ihastunut hiffannut. Miehelläni on aina myös sormus sormessaan -ei lähde pois! Työpaikan muut miehet sitten ojensivat hömmää! Sanoivat sen verran suoraan et meni perille.
Eli se oma mies, ei saanut sanottua mitään!! Työkavereiden piti sanoa.
NÖSSÖJÄ miehiä on maailma pullollaa. Ja näiden vaimot sitten pettämisen tapahtuneen, syyttävät vain sitä toista naista.
MUTTA ei se vapaakaan osapuoli minusta ole syytön JOS tietää että toinen on varattu. Minusta siinä vaiheessa kun käy ilmi että toinen osapuoli ei ole vapaa olisi oikein pistää peli poikki.
MUTTA ei se vapaakaan osapuoli minusta ole syytön JOS tietää että toinen on varattu. Minusta siinä vaiheessa kun käy ilmi että toinen osapuoli ei ole vapaa olisi oikein pistää peli poikki.
sen vapaan pitää pistää peli poikki, ei sen varatun.
No joo, tiedän että tarkoitit, että molempien pitää, mutta....
Ne urpot, jotka antavat naisen viedä, haluavat naisen vievän.
että kun haluan seksiä, en välitä onko mies naimisissa vai vapaa, en edes sitä kysele.
Se on sen varatun tehtävä sanoa, että kiitos ei!
mutta JOS ei sitä tee, niin sitten minusta sen vapaan pitäisi tehdä se.
sen vapaan pitää pistää peli poikki, ei sen varatun.No joo, tiedän että tarkoitit, että molempien pitää, mutta....
koska syyllisiähän ovat molemmat! Tietenkin.
Mies tekee pahan mokan pettämällä vaimoaan ja nainen toimii vähintäänkin kyseenalaisesti sekaantuessaan varattuun. Ja sama tietysti toisinpäin, jos nainen on varattu ja mies vapaa.
aikuisena ihmisenä vastuu omista teoistasi.
että kun haluan seksiä, en välitä onko mies naimisissa vai vapaa, en edes sitä kysele.
Se on sen varatun tehtävä sanoa, että kiitos ei!
koska syyllisiähän ovat molemmat! Tietenkin.
Mies tekee pahan mokan pettämällä vaimoaan ja nainen toimii vähintäänkin kyseenalaisesti sekaantuessaan varattuun. Ja sama tietysti toisinpäin, jos nainen on varattu ja mies vapaa.
Tästä on turha kiistellä, koska se on näin, tietenkin! Varatun tehtävänä on antaa oidipaalisia tappioita niille, keiltä se puuttuu. Mutta varattu syyllistyy hyväksikäyttöön, jos ei vihellä sitä peliä poikki. Ehkä se empatian puute ja nautinnon halu vie varatulla voiton. Tässä pätee tietysti henkisen kehityksen suuruus.
Vaikka mä olen naimisissa enkä ole iskenyt varattuja miehiä, niin olen sitä mieltä, että aivan turha sinkkua syyttää, jos iskee varatun. Ei niitä varattuja saa iskettyä, jos ovat sitoutuneet parisuhteeseensa.