Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H&M lähettänyt paketin muka viikko sitten, vieläkään ei ole tullut. Mistä kaukaa ne tavarat tulee?

Vierailija
08.09.2011 |

Kiinastakin olen saanut nopeammin tilattua tavaraa kuin H&M:ltä Suomesta.

Onko toimitus aina näin hidasta?

Ekaa kertaa käytän kyseistä firmaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niissä aina lue, että 1-2 viikkoa toimitus.

Vierailija
2/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin paketti tuli etelä-ruotsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin samaa nimittäin. Paketti tuli ennen lähelle asiamiespostiin ja nyt se tuli R- kioskille ihan eri näköisin osoitetiedoin.

Vierailija
4/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilatessa laittaa paketti tulemaan itellan kautta postiin. HM kyllä tyrkyttää ykkösvaihtoehtona tuota ärrää, mut sen saa vaihdettua.

Tuonne R-kioskille paketin kuljettaa joku muu firma (en nyt nimeä muista). Ite oon pari kertaa erehtyny tilaamaan ärrälle, toisella kertaa paketti tuli noin reilun viikon päästä, toisella kertaa pakettia ei kuulunu, ei näkyny. Soittelin useaan kertaan perään, ja käskivät vaan odottelemaan.

Noh, paketti kierteli jossain, missä lie, ja oli sit menny takas henkkamaukalle, koska ei ollu löytäny jostain syystä määränpäätänsä.

Itellan kautta pakettia pystyy myös seuraamaan lähetystunnuksen avulla, ärrälle tilattaessa ei. Ja paketit tulee paljon nopsempaa postiin. Ainakin täällä itä-suomessa.

Vierailija
5/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä tilasin ja odottelin paljon yli kuukauden. viimein katsoin H&M sivuilta että paketti oli lähetetty jo kuukausi sitten. SCHENKER (joka paketit kuljettaa) ei ollut lähettänyt minulle sms viestä EIKÄ postissa lappua että tavara tullut ärrälle. Sielä se oli pari viikkoa odotellut, kunnes lähetetty takaisin H&M:lle

Vierailija
6/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatessa toimitusajaksi luvattiin viime viikko. Kyselin henkkamaukalta miksi tilausta ei kuulu. He vastasivat että paketti on lähetetty viime torstaina. Ihmeen hitaasti posti kulkee vaikka ruotsista tulisi.

Vierailija
7/8 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, viikon verran siinä tuntuu menevän vähintään.

Vierailija
8/8 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni joulun aikaan vähän yli viikko, että tuli perille. Oli saapunut 30.12. mutta mitään ilmoitusta ei koskaan tullut, kävin itse 2.1. kysymässä Ärrältä ja siellähän se paketti hengaili.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä