Lue keskustelun säännöt.
Teiniäiti taas kunnostautunut...
05.06.2008 |
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1540656
Ja sori provosoiva otsikko, tiedän että on nuoria äitejä jotka tuntevat vastuunsa, mutta on myös tuon kaltaisia... Onneksi lapsi löydettiin ajoissa.
Ikävä kyllä näitä tapahtuu myös Suomessa... ja vielä paljon pahempaakin.
Kommentit (6)
lietsomalla vihaa nuorempia kohtaan. Kyllä te vaan aina osaatte ja tiedätte kaiken paremmin! ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan sama minkä ikäinen tekijä, vastuutonta! Miltä täytynyt lapsesta tuntua, pelkoa,kauhua, hätää? Onko se lapsi otettu huostaan?
Koti siivottomassa kunnossa, lapsi jätetty heitteille. Kyllä se puhuu omaa kieltään
Lapsi kuolla. Ehkä naapureiden toimesta pelastui.
Ei ole teini-äiti. Ei ollut edes silloin kun se 2-vuotias syntyi. Urpo.